2014年8月18日 星期一

幫我同火燎森講"洗乜驚呀,傻豬豬!"

無名想留言比佢或火速燈台,但知佢一定會cut我留言,火速燈台facebook 無名一留言就比佢block左, 都唔知點解咁驚無名? 

佢上星期見1060 停牌, 驚到腳仔都軟晒, 一陣話今次褔佳鳥, 一陣話"好難唔變仙股", 當日有人問無名, 無名答:轉頭無事。 

記得無名為過火仔求過簽 : 

www.hkinvestorblog.com/home/space-1277-do-blog-id-20379.html

簽文如下 : 

君不見黃河之水天上來,奔流到海不復回!
君不見高堂明鏡悲白髮,朝如青絲暮成雪。
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月。
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。


傻豬豬,點解你應驚時唔驚, 唔應驚時就咁驚呀? 1060 彈起你三蚊入貨時, 當時無名都話左無feel 等跌,果時你就唔驚, 今日1.6停牌你就黎驚, 其實有咩好驚, 最多咪輸! 輸左一半同輸7,8,9成有好大分別咩? 無名見平時你講到自己好有guts 咁,點知咁細膽, 我個"股市必勝法"咪講左 : 

www.hkinvestorblog.com/home/space-1277-do-blog-id-19896.html


若能以心成劍, 則萬馬千軍在前, 手無吋鐵而不懼已。

知唔知咩叫以心成劍呀? 點解唔可以好似我咁"只要信, 不要問"咁做次似男人咁輸得有形格一次比我睇下 : 

www.hkinvestorblog.com/home/space-1277-do-blog-id-19874.html

www.hkinvestorblog.com/home/space-1277-do-blog-id-20101.html


另外想講好耐, 你地成日講果個"廣播道股神",  當佢神咁拜, 真係攪笑, 識篤幾隻股會升就叫股神, 咁無名以前掃低左骷髏會焦點擊股咁多隻, 日日估恒指升跌, 成日中三T, 4, 5, 6環彩, 一日中13 deal 果D咪係股神太師公? 佢如果係廣播道股神, 咁無名最少都係亞太區股神啦! 因為橫睇掂睇,無名都贏左佢幾條街, 點都去到亞佳老街同太子交界啦! 真係國之將亡, 必有妖孽, 以前就你自以為係價值投資界少年股神, 點知衰左又整過第隻,好似超人打怪獸咁,一隻怪獸死左,第隻又黎。 攪笑!

無名劍
www.facebook.com/nonamesword





沒有留言:

張貼留言