2014年8月20日 星期三

無名早晨快遞 (20140820)

各位朋友早晨呀!無名頭先在facebook 咁講 : 

"無名尋日講左今朝唔似高開, 今朝低開少少,再回D, 因為今朝係先低後高。 其他遲D先講。"

結果今朝開市位到現在都係高位, 回左100點到25056之後回升,預期下午先低後高, 全日高位較有可能在下午,收市位可能較高。 

回顧昨日, 無名話"爆邊在即, 自己小心!" 同用25100/24800 睇位變身好淡友, 同講早市先高後低,下午先升後回, 早市先高後跌,下午真係爆邊, 上到高位25201, 比無名劍指數目標下限多一點。跟住尾市回少少, 但無名唔知午市先高後低啱唔啱, 用死雞撐飯蓋講, 早市無名講等跌但唔跌好奇, 所以跌勢未完, 跌到14:30左右先升, 咁都有撐,服未? 

有網友唔太明無名講自己個分析(如以上) 同劍指指示, 無名係講兩者可以無conflict, 劍聖指示轉弱可能係行先左, 同我個預測可以同時存在, 但為你安全起見, 以25100 同24800見位做人。明未? 

明日預期回調多, 但唔似低開。





無名劍
www.facebook.com/nonamesword

1 則留言: