2014年8月20日 星期三

劍聖指示 : 1314有貨就沽晒比「假先知」無名保管啦!

最近無名好紅, 大家可能太愛戴無名, 同無名起左好多個"朵", 先有"自吹自擂,精神錯亂無業漢",  最近又多左個"假先知".

其實呢兩個花名都幾有心思, 講中晒無名, 首先,無名又真係成日贏到好似痴左咁, 又話中三T, 4,5,6環, 一日贏足五個市中16個deal,  你話係咪人都癲呀,有咩理由唔自吹自擂先, 更有咩理由唔做無業漢得閒到"R"腳指呢? 呢個係繼「親切」的金子話無名係垃圾叫無名苦練多三十年先好出黎"獻世"之後又一佳作,金子同佢兩個可能同一個阿媽生,同樣咁「高能」話自己「IQ超高」,一個投行出身天之「驕女」,一個就由佢D連無名都睇唔明嘅中文用字就知佢有幾高深啦(注:無名都話自己識作詩改詞,可以中詞西譯,西詞中譯,連無名都睇唔明就知有幾高班啦),所以兩個都咁「超晒班」唔係同一個阿媽生邊有咁「優秀」同「貴族」嘅血統, 同"稀有品種"呢!無名又真係比人踩得貼貼服服都抵我死咖,鬼叫無名未夠班咩!

至於"假先知"就重正, 無名自從出左價勢估市睇圖法之後, D網友都成日講我"神呀! 好神呀!又中! 勁呀!" 無名次次都話"股無必勝,我唔係神呀,因為神係唔會錯,而我係會錯",  現在有呢個新朵就正,  因為大家可以唔洗叫我"神"啦, 叫先知啦,起碼先知係人先呀, 都無咁離譜, 我唔洗解析咁多嗎。 重有又真係要事先知道先講得咖嗎, 都無錯喎, 起碼"假假地"都係先知呀, 至於我D野係咪假? 都有可能咖, 但又因為我D fans 雖然傻唔晒, 但都係痴根咖, 係都要成日追住我D update,  成日問我買咩好唔好,所以我首無名英雄會會歌話"激起那傻唔晒的網友痴根和應",  忙到我呢答極唔完,呢位高人就唔同, 佢自在好多, 一日比幾十條message,  數埋都無幾個留言, 佢就真係舒服過無名好多, 不過係命黎咖, 恨唔到咁多,無名呢D叫命賺,無佢咁好命水! 佢重有話我由淡轉好, 佢又啱喎, 我一日講升同跌可以講4,5個trend, 升跌升跌升跌,何止由淡轉好,直頭係好淡好淡好淡, 講完一日高低, 重要講一星期邊日高添, 好好玩咖! 唔信可以試下......如果你識的話! 

至於1314, 呢個高人尋話"不要信此人,應無做生意經驗或誤導讀者..........逢高沽1314".  呢位高人又啱啊, 無名真係無做生意經驗喎, 但有股票經驗喎, 我講股票中嘅經驗真係好多,生意就連生意失敗嘅經驗都無, 大家不如聽佢講,去聽D有生意失敗經驗但無股票經驗嘅人講股票啦, 唔好聽我D唔識做生意嘅人講埋晒D成日都中嘅股票呀! 千萬要記住小心! 重要聽埋佢講, 沽左D 1314比我幫你保管呀, 如果唔係會害死你咖! 但要注意,無名無話過1314唔會跌, 如果你怕就沽飽佢, 無名就未驚過啫,所以如果佢見1314跌,可以"慳返",  唔洗吋我, 睇今日咁最高3.3, 聽佢講前日就一早沽左啦, 沽完就升,但唔洗擔心,無名已經幫你接左貨幫你賺左, 你地以後都唔洗再受呢個1314嘅困擾,可以主懷安息,永享安寧!

至於呢位高人D post 你地一定要睇呀,因為佢差唔多全部都係講得啱咖, 原因係佢識得"股票不輸法",  係咩黎? 咪武林絕學一陽指囉! 難唔難學? 好易呀, 你都識, 就係是但用一隻手指, 一篤, 但一定要篤得好準........落個Delete 制度! 有咩睇錯, 講錯, 就出呢招啦, 所以你永無見佢輸, 更無人可以講佢令人輸, 一個制贏晒會世界, 連自己都厄埋, 咁重唔係天下第一? 係咪好鬼絕呢? 未算!佢最絕係成個骷髏會Blog都劏晒, 咩都睇唔到, 重有得輸? 佢呢下功夫其實已經唔係秘密, 成個投名滙D兄弟都通晒, 呢頭留言講佢錯,果頭成篇delete 左再出過當無事, 重勁過日本仔改歷史, 佢改都廢時, delete 就算!

下面張圖就係佢前日叫人"逢高沽1314", 結果我接左人D貨, 今日見升, 又出一陽指"做低佢"...... 勁! 呢位高手重有一招好絕,就係佢話人永遠都係"lay"埋講, 從來唔會當面講你,令你"死左"都唔知, 你講佢係咪無敵呢! 







無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言