2014年8月21日 星期四

無名午後速遞 (20140821)

各位朋友午安呀!無名尋日咁講 : 

"明日預期回調多, 但唔似低開。"

其實無名星期初都係預星期四跌多, 今朝只係少少低開10幾點,但跟住就跌, 無名都無再講咩, 因為無咩好講,都係得一個字"跌", 結果今朝跌到 24896, 跌263點,有跟無名呢個假先知,又可以執二百幾點。 

預期下午先回升再跌, 下午有可能再做低位。明日可能反彈,反彈力度强弱為關鍵, 決定係咪再跌。

講埋上證, 昨日到過高位2248後回, 同無名在無名瞬間看地球之前比過無名劍指數目標2230-2250上限差兩點, 如果閣下咁不幸中伏,誤信左無名呢個假先知由2176 買上2248的話,可能煩緊D錢唔知點洗好, 真係唔好意思! 往績有記錄,可以自己揾,無名從不delete post.  但講句正經上證係轉弱緊,國指同樣比恒指弱, 只係DOW 同DAX, 日經重係有d力。遲D再睇。

睇返尋日成績,無名係咁講 : 

"無名尋日講左今朝唔似高開, 今朝低開少少,再回D, 因為今朝係先低後高。 其他遲D先講。"

結果今朝開市位到現在都係高位, 回左100點到25056之後回升,預期下午先低後高, 全日高位較有可能在下午,收市位可能較高。" 

結果係早市低開少少再跌,跟住升,早市唔似高開同先低後高都啱,早市升勢伸延到14:00左右開始跌, 之後回升,全日高位又在下午, 真係吹到人"啤"一聲! 假先知又過四關中四環彩。 千祈咪跟, 跟左好易刺激得制心臟病發咖!




無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言