2014年8月6日 星期三

無名早晨快遞 (20140806)

各位朋友早晨呀! 如果尋日有睇無名早晨快遞,半夜睇到個ADR, 應該訓左都彈起,好想燒無名本數簿,同揾我出黎鞭屍! 又話向好, 今日跌咁多!頂! 其實無名星期一做review都話要成日咁中,其實好難, 所以無名成日都講 : 股無必勝!就係咁解,唔好信晒人, 專家, 甚至自己。 如果睇開無名facebook 可能會知, 無名成日話自己又中三T,四環彩咁成日估中乜估中物,都連續中左好耐, 又死雞撐飯蓋咁講,中左咁多次,錯返次都算係天主保佑啦! 大家要留意,無名D預測係差之毫釐,謬以千里, 即係話中就差少少, 幾點到幾十點, 錯就大檸樂咖。 而睇返今週, 實在唔對板,冇預期咁好, 但無名又馬後炮咁講, 星期一在facebook 講過put 走又得, 唔走又得,呢D市係玩死人, 好友要三日內企穩24800先有力, 而尋日講未來兩日係關鍵,破24500淡友得勢, 今日咁低開其實重好(又死撐),  因為重清楚左, 可以講入緊跌勢, 而無名之前估星期四較差不變, 咁即係可以玩無名劍輪盤買put, 但風險高, 幾時要自行了斷就要自己諗清楚! 

講返尋日預測話 : 

"今朝先高後低,現左造左低位24520, 應反彈後再試低位, 午市先高後回, 全日低位較有可能在早市尾段出現"

結果真係早市先係後高, 但跌勢又係延遲左30分鐘到13:30 先回升, 不過就一路升到尾市無回, 今朝再低開, 無名又可以死雞撐飯蓋話只係遲左30分鐘啫! 有網友話無名由以前例遲三日到現在遲30分鐘, 進步好多, 呢位善長一定係童子軍黎!

講返今日, 好簡單,一個字....差!早市尾段彈少少, 午市早段再插, 尾市可能升返D,  無論啱唔啱, 明日都唔似太好。今日輸左咁緊要喎, 大茶飯在前面, 記得無名講過, 正常睇圖黎講八月係差.......

無名劍

沒有留言:

張貼留言