2014年8月14日 星期四

無名午後速遞 (20140814)

各位朋友, 今日要講午安!好忙,所以晏左出!

又回顧昨日, 無名在Facebook 咁講 : 

"全日同早市都可能先高後低, 午市先升後回, 見高可put, 但明日轉好, 尾市見低入call. 上下限 24500 -800. 

結果係恒指一開就回少少, 之後上第一個高位24801, 比上限多一點, 有網友話無名輸個馬鼻,跟住一路跌到早市尾段24618, 同全日低位差7點, 先高後低算啱,若在24800上限開put,  可執180點。 

跟住午市開跌多D到24611做全日低位,跟住升, 但就無回過, 一路升到尾。午市先升啱, 後回就錯。全日估升>跌>升>跌4個trend , 中左三個。如果信無名講午市升低位買左call,  應該可以守到24800或以上, 最少賺近189點(24800-24611) , 最多就近300點。 即係話如果你好彩又夠醒,最多全日可以執360-480點, 重多過全日波輻唔夠300點。但當然你要好醒同有D運先得。

有網友話夾死, 無名明白佢心情, 但希望大家明白, 無名成日講股無必勝, 同强調成日中三T,4,5,6環彩其實係好難, 事實上睇返香港財演或Blogger 無名未見個有其他幾多人可以日日講升跌,經常講得中就更少, 如果有請告知無名, 等無名同佢交流下。無名希望大家明白, 無名呢個價勢派估市圖像嘅預測係唔易做, 唔好講中唔中先, 夠膽日日講其實已經唔易, 唔信你就是旦問位財經專家明日升定跌就知。 所以股無必勝,唔好信晒任何人, 無名有時連自己都唔信, 永遠疑惑,係保命守則!

而尾市24900 時無名話唔建議呢個位追call,  大部份人都見尾市升,都可能覺得今日正常會高開, 但點知今朝無咩力,無名尾市24900叫人唔好追call, 好似係啱, 但股無必勝,世事邊有絕對呢? 如果今朝高開,你又可能覺得無名睇錯啦, 其實無名覺得無論今朝升同跌都好, 尋日尾市唔追call 都係啱, 因為呢個策略運用問題, 同高低位無關。原因係無名在星期一已經講左星期二四高, 尋日講上下限24500-800, 預測波輻300點, 同尋日24611-24907個波輻係差幾點, 但區間上左啱啱100點, 無名講過見低call,  如果要call應該係低位call,  如果你無係低位call,  即係你睇位唔夠準, 或者錯失機會, 機會走左就走左, 無理由升左三百點失左個有利位置先睇高追, 比喻就係師父教你在對手三尺前要沈身坐馬出拳, 你無在三尺前出拳, 等到對手衝到面貼面先還手, 就太遲, 呢個時候係應該避, 因為最有利位置失左, 應該退後防守, 否則好易比人一拳打到訓低。 呢個係睇位, 講值博,同戰術運用。大家要明白。



講返今日, 午市有回升, 先低後高, 明日或差D. 

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言