2014年8月12日 星期二

無名早晨快遞 (20140812)

各位朋友早晨! 因為無名知今朝個市會急回, 等唔到出呢個post,  已經先在無名facebook 咁講 : 

"各位英雄會友早晨呀! 唔洗你等無名早晨快遞! 英雄會友先睇為快, 今日好日, 早市同全日都可能先低後高, 尾市可能高收,明日可能回, 上下限24500 - 24850. 好好把握。"

結果無名出post後,開市頭十分鐘做左個低位24561, 現在升返, 機會真係來去如風,所以話:"跟實無名劍,唔洗咁慳儉!" 就係咁解(又賣廣告).  

而尋日無名就話 : 

"今日早市可能先高後回, 午市早升後回, 全日高位可能在下午, 今週似先升後回, 可能星期二同四高D, 星期五回。 

結果全日先低後高,高位在下午啱左, 主要回調在尾市都算啱, 佢回完反抽高收,早市就回都唔回,表示大市有力,所以應該係今日發力,而今週維持高位未見,可能係星期三或星期四,但明日回嘅機會比星期四大,星期四較有可能係高位。較低位則維持係星期五。 


無名劍
www.facebook.com/nonamesword

1 則留言: