2014年8月18日 星期一

懷念楊門女將......


無名最初聽到"女將"離開左, 心裏面第一個想起"楊門女將",  原因係香港財經Blogger 界女Blogger 真係唔多, 有料就更少(唔係性別歧視, 女人有好多野都好叻),  無名心想"唔係呀嗎",  但無名無問人, 直到今日先知道楊門女將真係離開左。

www.hkinvestorblog.com/home/space-2462.html

無名同佢唔熟, 最初見佢在投名滙, 大家好似留過幾次言, 但佢D文實在有料, 起碼比無名d豬up實在好好多, 女Blogger 實在少見, 所以印象深刻, 睇返Analystz 博文,佢雖然無出文好耐, 但排名一直都在排名前幾位, 可見佢文章功力, 佢嘅離去係Blog 界同金融界一大損失, 佢亦都提醒左無名要每日努力, 因為我地唔知道神安排我地幾時離開, 在離開之前要盡力完成人生想做嘅事。

無人想離開呢個世界同親人, 離別都係傷痛,但我地永遠無法理解神奇妙嘅安排, 神所安排嘅一切都會係美好, 正如我地會為女將嘅離開而難過, 但其實佢只係去左另一個境界過享受緊我地未見過嘅平安同喜樂。 我祝福女將主懷安息,永享天年! 但願佢家人可以盡快平復心情, 得到主嘅安慰!

楊名立萬天下響,
門下女子勝鬚眉,
女中豪傑誰不知,
將士哭泣因別離,
安心離去路好走,
息懷主內享天年。

無名劍

沒有留言:

張貼留言