2014年8月18日 星期一

一個上下行二千到三千點嘅市!

無名又post,  點解? 因為無名覺得越黎越多人睇好,個市就越危險, 無名聽過好多人講26000, 27000, 28000, 但就好少人講向下, 其實講遠幾千點有幾難, 難在中唔中同差幾點, 無名只見好多人成日講幾千點以外N年N月後嘅事, 但可以講到幾日內, 差幾到幾十點就差唔多無人做到。 講大幾千點比起講中差幾點其實易幾千倍, 所以無名成日講"牛一牛二牛乜春?" 有幾多人可以準確講到牛三幾時到? 大部份都好似死賭鬼咁, 輸完又黎賭過, 錯十次唔記得,中一次(因為始終有一次) 大大聲。 對唔住, 無名唔係踩相信牛三嘅人, 只不過無名只信有預測力同有可信性嘅預測, 並唔係去踩低別人抬高自己, 其實係要同大家講,呢D升幾千點嘅講法, 大部份可以聽左就算(高手有往績backup 除外)

無名之前都講過睇圖八月係淡, 所以無一面倒看好, 重一時講好, 一時講淡, 但事實同恒指走勢跟住走多, 咁點解一時話跟圖, 一時又唔跟,原因係無名有好多系統,圖只係其中之一, 但圖有limitation,  好多人講TA唔得, 其實可能佢佢自己或佢見到果套TA唔得, 只要你用得啱, 好多時都係得。 

講左咁多, 無名係想講個市其實無大家咁一面倒看好, 好就合理,唔好就應該。 因為現在個市完全決定於大市momentum (又可以講係大市情緒),  升就合理, 因為大圍睇升, 跌就應該,因為市場有一套不合邏輯嘅邏輯, 即係當你地覺得好logical,  佢就黎同你黎個反邏輯, 而一方面係上升動力好强, 但同時在大家興高彩烈之際,我地已經企左喺股災嘅懸岩之上。即係股災嘅基本條件有左, 睇下有冇野引發佢, 而無咩人講股災可能性只係大部份人都唔會識睇, 未來少於三個月向上同向下可以行2000-3000點。 

其實係保守左,無名始終唔慣講咁大。今日恒指高位24978, 明後再睇。

無名劍

沒有留言:

張貼留言