2014年8月8日 星期五

無名早晨快遞 (20140808)

各位朋友早晨呀! 今日篇文其實寫唔寫都差唔多, 無名尋晚在Facebook 話 : "明日如果彈都唔彈, 或到24200, 咁好友可能要提早收工。" 點知今朝好友真係收左工, 影都唔見,破24200 啱啱多10點到24190, 亦中左無名在星期一預測今週低位在星期五, 連埋上星期五估中果次, 又一次中"媽"T講中一週低位在邊日(又認叻) 。 

由於無名星期三已講左估錯左星期三唔升重正因為入緊淡勢(又死撐),  跟住日日跌,中晒無名所講個市越黎越跟圖, 八月淡機會越高, 所以黎緊都可以再玩無名劍輪盤見高put佢, 而有跟左玩嘅朋友應該袋左幾百點, 可以過個Happy Weekend!  又想請我食飯?唔好掛? (又扮上菜) 

今日似中段升返D, 尾市chok,  唔知邊面, 下週有回彈,但都係淡淡地,除非好友超强, 到時再睇!

無名劍
www.facebook.com/nonamesword




沒有留言:

張貼留言