2015年10月6日 星期二

再講多次 : 千祈唔好玩Plus 500或其他CFD!

無名其實已經講過N次,出過post 講過 Plus 500 同其他CFD 都唔係人玩嘅 : 

noname-stock.blogspot.hk/2014/11/cfd-plus-500.html?m=1

無名平日post record 都係delete 晒logo, 唔想人跟,有人問都係叫人唔好玩,尋日Dixon 出post 講Plus 500 有幾易輸,叫人唔好玩,無名post 出黎都係想講叫人唔好玩,講到明100個玩可能都無1個贏錢走。

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=420737571454225&id=179569508904367&fs=0

但係做到咁都唔夠,有個網友話:

"我想講無名你成日post plus500 d demo 成績出來真係會影響到人咯" 

1. 無名已做盡反宣傳叫人唔好玩,比佢一定做得更多先,佢有咩資格批評?

2. 佢已經唔係第一次咁講,但無名錯在邊度呢? 世上大把人玩危險玩意,而無名從來無promote 過叫人玩,相反係叫人唔好玩,笨豬跳夠有人玩,唔通post 張相出黎會引用去死? 因為你覺得唔好,所以全世界都唔可以post 有關嘅資料?你係邊位? 

3. 係咪唔講就無人知,就會無人知無人試先? 無名出晒力講左唔係人玩,會死咖!唔係重好過唔講由人盲摩摩咁輸左先知更好咩? 呢D行為同藍屍有咩分別? 唔講唔出聲就最好,咁就世界和平,有公義?唔啱你口味就係錯,死咬住唔放就係正義朋友?

4. 唔知佢憑咩講完一次又一次話無名玩demo?  講左好多次,你以為好多,其實人地可能覺得好少,無名十幾年前買股票一日止蝕都輸50萬,洗唔洗証明都比你睇? 無名大學畢業後5年人工升十倍,又洗唔洗比record 比你睇?你可能話"講咩!吹到咁勁?" 同劍仙比,無名都係小毛見大毛咋,眼光放遠大D啦! 人人把尺同背境都唔同,世上勁人多的是, 燕雀安知鴻鵠之志,做咩要用你把尺黎量我啫?

5. 無名在網上show 過好多次,連贏10幾個指數,50 分鐘捉5個轉角,一朝恒指贏10 deal,  係咪人人做到? 而好多呢D record都係用Plus 500 做,係咪其他人做唔到,而你覺得呢樣野唔好,所以無名就唔可以做,咁講所有特技人都要改行啦!F1 賽跑車都好易死人咖! 你又睇?

講到已經無氣!請唔好再煩我,否則唔客氣!無名講過股票上可以一敵百,講辯論未就更加未輸過!



無名劍
www.facebook.com/nonamesword 

沒有留言:

張貼留言