2015年10月29日 星期四

無名劍形勢速遞 - 20151029

回顧今週,無名話星期一好,二chok 中有力,三平但唔算好打乒乓波,論波輻走勢同高低位都同走勢吻合,今朝無名講盪,同大戶盪韆鞦,結果今朝盪上高開左幾十點,之後跌到中午上返D, 到一到轉勢分中劍23000再跌,無名今日數過今日做左8個轉角位,咁似唔似無名星期三在電台講嘅"震盪"呢? 就你自己話啦,但係大家可能期望尾市抽上一下,咁就完美嘅盪韆鞦同好淡交界,無名都想咖,不過都話左股市唔係無名開囉,何鴻燊都唔可以控制下一舖開大定細啦,何况無名呢?

論位,低位一日比一日低,無名在星期三已講左有貨同指數買想要小心,要學老鼠偷食咁,不防細膽D, 有咩唔對路走左先,其實係比晒warning 同方向喎。而23000轉勢分中劍破左試上返,唔過就回,已經係偏淡signal, 低位又啱啱在攀車邊度位 22800 之上多11 點,其實之前都有講解過攀車邊位一係就攀到上車,一係就可能碌落車,現在夜期破左22800, 明日成為之後升跌關鍵,同上星期講星期四五係轉折位再定方向講法係一致,而今日形勢指數同力度指數都連續兩日係差,但領先指數就跌兩日後轉升返,所以未可以講明日一定淡,現在都係如無名星期三講嘅反覆震盪勢等出方向。

其實夜期又唔係跌好多,洗咩咁驚,明日真至係真黎料! 安心早D訓好過啦!

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言