2015年10月8日 星期四

請唔好當無名係生神仙!

各英雄會友早晨呀! 一陣忙出唔到post,  到底係咪回睇住 22500為分中劍。 如果唔明分中劍做咩,就當無睇返我D野,因為唔識睇位,講到明升跌中埋都係會乃野,重有記住無名尋日個post 已經好清楚咁解釋左無名由星期一無名已經係劃公仔劃出腸咁講到明中線係升勢,凡係升勢如果你做逆市put都係風險大,無名亦無叫過人put,  call/put 都要自定止蝕,又要記得無名已經講左個市反覆,一日升幾百,第日跌幾百,係好平常,錯左無走,無止蝕再黎揾無名問點算無名係幫係唔到。 

風險呢樣野係無名幫你唔到去受,無名只可以做預測, 但一定一定要記住,無名係唔會全中,呢個係common sense黎唔好當無名係生神仙,講左升就實升,話跌就實跌,無名已講過好多次,無名係會錯咖,所以要自定止蝕。無名只可能令預測盡量準,但係係絕對無可能全中, 就算方向啱都可以有早有遲半日或一個上下午,今週呢三日就係好例子。 

但係無名大膽敢講現在做到嘅大市預測已經無見到有人做到(最少香港唔見),  就算你比錢都無無名咁準亦做唔到咁嘅level講到一週每日走勢重要分上下午,  無名每日做緊嘅預測其實有如特技人高空行鋼線一樣係向極高難度挑戰! 唔信你又揾多個咁嘅特技人比大家睇下? 

今日不宜硬脛,順勢而行!

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言