2015年10月21日 星期三

尋日回顧 + 明日預測 --- 差D派米 + 好鬼巧合!

無名在星期一多次强調星期二"好淡要睇分中劍守唔守/到唔到",  但其實本來上星期五估市圖像法係講星期一二好,星期一係勉強高開收陽燭同尾市抽上,好彩差D就要派米,但其實星期一都唔算好好,而星期二其實比星期一差D添,原則上係要派米,但無名在埋門腳指尾拉西加一腳"好淡睇23000",  結果就好唔同。 原因係早市開在22991, 收在22989, 比分中劍23000低10 同 11 點, 睇圖係早市上一上23057DH, 之後一路回,到尾市掂一掂23000 回少少黎收。

無名之後12:00 左右post 左個鐘,問係咩黎! 個市跟住係反覆鐘擺式上下擺吊吊fing! 睇返個圖,再睇返個鐘先知原來重神奇!除左係鐘擺式咁吊吊fing向落之外,無名用尺劍一間,再睇返個鐘係 3:05, 啱啱就係綠箭咀位開始破尺劍之上,重要到收市都無落返。成日都唔破,啱啱就 3:05 破尺劍!

而呢句 "好淡要睇分中劍23000守唔守/到唔到", 成年都無一次咁講,啱啱尋日係咁!再加埋兩個巧合,好彩唔洗派米!

#‎價勢派就係咁解‬! 唔係巧合‬,就係有鬼!(>﹏<)

有網友話星期四五未講喎,其實星期一在電台講左星期四五不穏性較高,所以比較難睇,原因係星期四五係一個轉折位, 會再定下一步方向, 都係果句"睇分中劍23000 分好淡",  講左咁多次23000, 原來係 23000 係轉勢線,不守則下就係咁簡單!而無名星期一又講過星期一二上唔到 23200 則星期四淡,同大市走勢有D走樣,明日睇下守唔守/到唔到返 23000 就知係點!




無名劍 
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言