2015年10月9日 星期五

認叻應該係咁咖!

各位英雄會友早晨呀!

無今朝呢個post 可謂可有可無,因為星期一已經講左今日好,結果今日係一個同高位,星期一講左今週係 : 升跌升跌升,睇下張圖係星期一大裂口高開,星期二四明顯陰燭,三大升,今日都係高升先,而上星期五講過力度指數增加可能令形勢指轉好,進取者可以入少量貨,星期一話形勢指轉左向上,大市會向好走一段路,加埋即係全中,估市圖像法就好似對住張圖黎講咁。

以上預測,相信大家都唔會在第度見過,無名雖然係會認叻,但其實都認得好謙下咖啦!要認其實日日都有機會,不過如果你日日都呼吸緊,點會講你今日呼吸呢? 相比錯九次中一次就大大聲無名就望塵莫及!真係尾燈都見唔到!

今日維持向好,下週初唔差,因為之前講過到 22650就會中長線形勢指數轉好!分中劍 22500, 22800 攀車邊位, 上生線23000.

一陣聽返 ‪#‎博股通金‬!



無名劍 
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言