2014年9月2日 星期二

原來.......天劍已現!

無名在前日星期一早上開市前講"大市已經有乎合天劍出銷條件",  跟住恒指一早低開少少到左低位後,急抽200點到高位24891. 其實呢個係前奏。      

無名實在太忙, 呢排連post  出唔到就知啦!原來睇漏左上證, 天劍已經在當日出銷, 連升左三日到今日新高位2267, 無名本來預期上證到過前高位2248, 在無名劍指數目標2250前下跌。應該會有一輪大跌, 點知天劍一出就抽左上黎, 無名記得上次講天劍再現係五月二十日, 當日恒指升輻都唔太大, 但原來係國指大升200點。各地指數在轉勢時有著奇妙嘅關係。咁明日恒指係咪好似無名所講,星期二回,星期三升上高位呢? 就真係得天知! 因為"天劍出銷,皆盡奇境!"同時係不可預期。 不過如果明日唔升就有可能係大插! ! 小心呀! 

另外,無名要對星期一在Facebook 叫錯人買日本大手菇嘅朋友講聲唔好意思, 無名本來以為劍聖指示出左之後各位指數轉弱左一段時間係可以沽得, 因為各地指數以日經同上證最先轉弱, 點知天劍一黎就係佢地行先, 日經同樣呢兩日都大陽燭升幾百點, 你會問點會咁咖,原因係劍聖指示好早之前已經出左轉弱指示,係無名以睇圖及其他分析得出日經同上證係行先緊,由於天劍出銷係不可預期, 因為佢代表左由天而發嘅自然力量,無名係無辦法計到佢幾時黎,所以出現左咁情况。 不過,睇返無名叫大家買賣香港以外指數都應該係贏多,起碼最近十次八次都係得今次咁失策啫, 所以你應有會原諒我嘅(繼死雞撐飯蓋不成之後,又黎一招超級lai 皮)  

你吹得我漲咩! 


無名劍
www.facebook.com/nonamesword


沒有留言:

張貼留言