2014年9月24日 星期三

又係當你驚到瀨尿的時候.....

尋日收市到夜晚睇ADR,你可能有咁感覺, 原因無名預測星期二尾市升,但收跌,晚上ADR 又跌,好多人好驚要問無名攞定心丸。 

無名其實都無定心丸,只係照講, 本來話星期一回, 二三升, 星期一啱,跌300 幾點。但星期二低位下移左124 點, 但大家已經好驚。 無名就諗,其實無名好似一個月大約有一兩日係咁, 跌多100點就咁驚,原因係咩啦? 其實無名覺得大家可能習慣左無咩大意外, 不過無名成日都講"股無必勝",  即係大家幾時都要有風險意識,唔可唔太信某一個人,一個tool,  一個index,  無名甚至有時連自己都唔信, 要預會有意外發生, 無名成日講日日咁講升跌,係好難日日中,唔好話講中,其實日日講已經難, 唔信你揾多個傻佬好似無名咁出黎就知,所以幾時都唔好信晒我,要自己有預算,如果錯要點做。 一般如果係玩指數產品要可以有300 - 500 點"容錯度",  即係如果錯300-500點都可以頂到,其實多到1000點重好。 點解係300點到500點呢,用恒指計其實係一至兩日就可以無左,呢個同你槓桿使用同注碼有關。 控制注碼又即係控制風險,細注同容錯度高係求生之度,即係錯左都可以捱下,等待黎明。 

黎緊我地可以當今日低位為一個防守位去博, 明日或回,但唔太差,星期五預期向好,無論點都好,下週都似係好友世界。自己做野啦! 

無名劍
www.facebook.com/nonamesword


沒有留言:

張貼留言