2014年9月20日 星期六

傻仔森推日本樓推上腦!

呢條傻仔森推日本樓推到上左腦, 佢講果篇學院派textbook 文章我睇過, 重留左言"好文章,有料到".  

呢位無名認為有料到嘅 Peter Parker 兄篇文係呢度 : http://m.property.hk/article_content.php?author=PHK_PETERPAKER&id=33109


而無名之前篇廢文就呢度 : 
noname-stock.blogspot.hk/2014/09/blog-post_11.html?m=0

如果佢有資格話人學院派,咁點解唔批評埋我垃圾無名果篇垃圾派廢文呢?定係見到我就縮入個龜殼當睇唔到呢? 唔通我無呢位作者咁勁,未夠班比佢看上, 佢成篇文講左三次"唔可能",  呢種語氣好似好熟,1211, 8161, 362, JAL, 同好多隻佢輸到訓直條屍嘅成名作都講過差唔多嘅野。 

講人"比得把口既評論員洗腦", 真係唔知邊個得把口呢(唔通佢真係識分析?無名咁耐都唔知嘅?),  重有邊個洗緊人腦呢? 痴線佬都可以話人痴線? 

重話"條線打橫有幾長打直就有幾高",  今次重唔係開我果飯? 講圖表幾時到你火燎森呀? 講唔識睇圖嘅失敗例子做textbook case 佢就大把, 我都唔敢講日本經濟可以"打橫有幾長打直有幾高",  唔通佢得, 咁不如叫佢做埋我果份日日講大市升跌啦!阿豬阿狗都識睇圖,無名都應該要收工啦!

重話"呢种人亦應該要欣賞咁多國際投資者十年前來港買貴我地物業, 因為人地一樣係隔山來買你隻牛",  無名只能O 咀加一句"On Dox Dox"

重講"投資市場只有輸家或者贏家, 並無專家",  呢句重好笑,可以評論投資界無專家嘅呢位火生重唔係專家中嘅專家? 佢一個超級專家就可以抹殺晒所有人嘅努力同任何可能性,無名都唔係專家但都未敢講投資界無專家囉,真係佩服! 但無名橫睇掂睇都唔覺得佢係贏家喎? 唔識分析,崇拜偶像,只識跟風,人屙你食,就叫有膽色有冒險精神,輸到訓直無得止蝕唯有死等就話長線價值投資, 咁樣做贏家? 無名就寧願留返比佢做囉! 

呢篇係前奏,慢慢黎......


無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言