2014年9月22日 星期一

識得玩,就日日都可以贏到阿里媽媽都唔認得!

無名成日都話對牛三有D反感, 因為如果你識玩,日日都可以係牛三,如果唔識就牛七都輸死你!

最近最hit 都係講阿里爸爸。 但無名咁耐都只係講過一次,叫大家Call 爆佢,比個靚位我put. 有網友問我點睇我都無答, 因為其實預左無咩好玩,最好玩都係put.  結果全日波輻係 89.95 - 99.7, 開市十分鐘升左上高位, 真係開市90幾, 在呢十分鐘可以買到又高位走嘅應該好少, 都係執幾蚊,但如果高位put落黎反而可以執最多10. 無名因為錯過左佢個高位, 一見到就put,  約94, put到90.82. 一分半鐘內完成, 再反手call 返。 結果同高位put都差唔多。 

但計落都唔夠恒指put 過週末和味,今日執300幾點。最好笑係火生著晒老西去賀佢上市同睇下有冇得執。 

其實只要識分析就日日都可以贏到阿里媽媽都唔識得啦!





無名劍
www.facebook.com/nonamesword


沒有留言:

張貼留言