2014年9月29日 星期一

89六四重現眼前......

各位愛香港同無名一樣土生土長嘅香港人, 佔中運動由一個目標唔太清晰嘅運動開始時, 無名唔睇好會有太大威力,因為咁多年黎無名都無想過民主運動在香港有希望,無名出過post 咁講 : 

noname-stock.blogspot.hk/2014/07/blog-post_27.html?m=0


直到無名睇到71佔中預演。無名見到一班後生仔嘅決心,我開始覺得有香港希望, 再加上秃鷹個催淚彈,催出左全香港人維護香港核心價值嘅決心,喚起左萬千香港人嘅良知,呢個運動,由一個學者發起嘅社動,到學生帶領嘅學運,再到左全民保衛香港嘅民間自發愛港救港行動! 

今日嘅場面, 令我記起六四, 當年嘅天安門嘅學生, 今日在金鐘重生, 當日北京市民阿姨大叔,送飯送水,義載義助, 今日在香港各處重現! 當日公安無理暴力對待學生嘅一幕,今日竟然在香港上演,無名實在為香港人而難過!


89六四當年,無名讀緊中六,自發成為學校嘅攪屎棍,在學校貼標語,學校在停課時,比學生用咪向全校發言,我講左下面呢段話 :

"我尋晚在新聞見到一個人,一個普普通通嘅人,佢停在坦克車前面,坦克車向左駛,佢向左擋,坦克車向右駛,佢向右擋,佢唔只係一個普通人,佢係一個真真正正嘅勇敢的中國人,我地為佢鼓掌!"

跟住全校掌聲雷動,結果因為學生反應過激,校長停止左比我地講話。

今日每位上街,或同唔同方式支持嘅香港人,其實同無名25年前口中果位嘅勇敢的中國人一樣! 請為你地自己鼓掌! 我今日係我作為香港人感到最驕傲嘅一日! 

今日香港學生所要求,同25年前北京學生要求嘅有咩唔同? 其實係無! 同樣係要求民主同對話,同樣得唔到! 

六四 過左25年, 香港民主有進步過咩? 社動有公平左咩? 都無! 甚至對基層黎講只有更差,劏房滿瀉,物價高企,屯地局長一個個,官商勾結一羅羅。東北發展,目的唔係為本地香港人, 得益者只有兩群,一係地產商,得政府政策支持下將成個區炒起,將市民血汗錢成千億咁合法輸送比地產商, 起公屋? 解決劏房? 口號黎啫,無劏房邊有周街都過萬一尺樓價?炒起左東北再黎一個吴清桂引清兵關,黎個大海無量直出直入式自由行, 起左D樓,公屋比左D內地移民式綜援戶,貴樓比强國土豪炒起,你班窮中產食塵啦,交稅加努力追樓價追通脹就有份! 今日你和平靜坐,手無吋鐵嘅學生都出催淚彈, 第日可以點邊個知? 如果今日都唔出聲,就呢世都唔洗出! 請未出黎嘅加入,加入左嘅留力,要作長期鬥爭嘅準備! 因為政府同時面對咁多群眾,係無計可施,所以一定係想大家軟化, 再分化攻擊,所以一定持久咁保持有咁多嘅群眾。共產黨最明白人多好辦事同人海戰術, 而佢地最怕都係呢樣野。

大自然中,大形草食性動物好似象同犀牛,當遇到獅子老虎時,佢地就會聚集一齊,用佢地身軀連成一線圍住去保護佢地下一代。請大家努力,連成一線,保衛我地香港下一代嘅未來!

注 : 無名唔識政治,唔識攪人民運動,只係有感而發!

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言