2014年9月11日 星期四

無名早晨快遞 (20140911)

各位朋友早晨呀! 無名尋日話今日雖然可能升,但有機會做個小小低位, 結果今朝真係跌多小小到24654, 後彈上24751, 預期今朝早市尾段chok,  午市可能先回後升,而星期五預期平或好少少, 如果星期五都好, 星期一向好機會都大, 要點做自己諗。 

回顧尋日, 無名在上星期五已經講今週可能先回後升,星期一三回, 星期四好, 結果星期一回, 星期三重大鑊,全日大回,又講午市先升後回,勢弱, 結果都算中。 無名又在星期一話美股大鑊,叫大家小心美股可能出現天劍向下, 但結果無, 咁啱第個交易日就在港股出現大插,唔通真係無名所講"天劍異象,不可預期", 走左去恒指度?(哈哈!又屎雞撐飯蓋).  講返美股, 星期一無如無名預測出現新高, 只係同之前一日高位17137平手, 跟住兩日個低位都向下行破左保持左10日在17000 之上嘅低位,到左16794, 前後回左157點, 收市位雖然高返D在17068, 但應該未夠,今明兩日應該再跌,如果今年有股災或大調整,好可能會係美股帶動, 所以要睇實。


無名劍
www.facebook.com/nonamesword
   

沒有留言:

張貼留言