2014年9月18日 星期四

十月兵臨城下!

你可能會話"又轉?".

其實無名一路都無轉過. 8月講緊如果跟圖係應該跌, 又話過呢個市momentum 好大, 係一個向上同向下都可以行二三千點。事實上呢排個市有幾chok, 唔洗多講。

其實如果睇開投名滙都應該知道, 無名做過好多遠程預測, 好多都有二三千點,尤其係睇跌, 無名教過人煲過好多次過千點嘅"豬紅粥 ".  但當你越練,就知道變數越多,而無名已經做夠左遠程預測, 單單做遠程預測已經過唔到我舖"估癮",  因為無理由日日都講遠程咖(你唔嫌棄,我都悶死), 所以現在同大家講短線單日同一個星期。 如果有做開預測都知, 要估一日或幾日,其實比估一兩三個月都要難,你睇下幾多個財演可以講幾日內點而係準就知,所以無名向呢方面鑽研,而無名唔係成日講,並唔代表唔知。

但現在去到一個位,無名覺得有可能性要同大家講。 做好心理準備! 之後係咪真係咁,無名會一步步推。 

股無必勝,勝在一心! 
知進知退,做好準備! 

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言