2014年11月19日 星期三

賣港通!一開"通櫃"褲穿o隆!

由開始傳賣港通到11月17開市前,無名都係講緊同一樣野, 賣港通無咩咁筍,甚至唔係好野,一星期前無名重講"通櫃"儀式即將開始!

結果一開就"通櫃",  無名有估計過阿爺會出招攪興班傻仔,星期五講完,阿爺跟住啱啱出免稅,有估計過市場不理性抗奮話可以單日升500 點,週末IG 升過500, 有預測過有裂口在24200 - 24400 之間,結果真正裂口在24102 - 24313, 為211點,同估計差12點。 

但係.......無名估漏左一樣野,就係阿爺咁賤,第一日連一場戲都唔交埋由佢直插,政治嘅潛台詞係講"玩你咪玩你囉!擺到明咖!吹咩!?",  一D演員道德都無,之前財爺高官唱行晒話百年機遇,又扮姣婆想嫁唔嫁,"罰"你班佔中友,唔比個"大禮"比你,再黎個狼狗上京揾雜種乞狗屎,再到"上帝恩賜"你班前世未買過内地"地溝股"嘅餓狗一舊阿爺屙出黎嘅狗屎,做左咁多"前戲",  上影果日,銀幕只有"食啦"兩個字!

頂!邊有導演同演員咁衰咖? 而D傻仔就信到十足,好似睇緊四級片男女主角就要除衫之前,傻仔已經興奮到流緊鼻血驚緊買壓太大無處排洪之際,男主角突然話:"我已經完左!" D傻仔真係幾好笑都有!

傻仔點講,聽頭果10 分鐘啦 : 

www.dbc.hk/radio3/programme-archive/Id/9982

傻仔講: 

自己係"先知" - 我無名咁"屎"就比人叫假先知啫,佢點只先知呀? 直頭明燈引路!

係"大時代" - 似!個個做蟹!

係"送大禮" - 真係好大喎! 大到阿媽都唔認得!

人地係"憤青" - 果個咪我囉,我呢D直頭"糞青"啦,屎到唔恨!Kakaka! 

明明送舊屎比你,你係都要當"寶"重要搶住接!明明係比人"通櫃", 你就話係"新式灌腸排毒"重要話人"糞青"唔識野。結果邊個係"糞青"?  邊個係先知? 哈哈! 

賣港通,三日到現在跌過800 點都未完,北水唔來,港股無人愛,輸血救國比人當左係過大禮。香港輸左幾名血, 自己睇下 : 

www.vjmedia.com.hk/articles/2014/11/18/91212

無名其實一星期前已講過想透下唔想日計夜計,但肥熊同我講,有能力嘅應該出下聲保護下D羔羊,好!就因為你咁講,講返多D!

故事當然未完,阿爺可能發覺D傻仔比我厄左一次唔再上當,但又要輸血,可能再出招,所以唔好以為可以直插。 

睇個勢插埋今日,最快明日星期四或星期五,有條件做個天劍出銷式反彈!但無名只可以講係可能性,因為政策市風險,唔可以保證,有跟無名講呢兩日都執左一筆,夠就可以透下!因為今次可以好差!只要識保本,重有大把機會!



無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言