2014年11月26日 星期三

如果你未痴,快D去QE! 

越貴你越驚,越驚你越搶!
人搶你唔搶,變左唔正常!
人痴你又痴,咁咪就無事?
如果你未痴,快D去QE! 

當全世界都覺得一定係無錯嘅時候,就係一場浩劫嘅開始。

好鬼似97......

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

原文如下 : 

https://m.facebook.com/imoneymagazine/photos/a.148578016968.116747.121673226968/10152497333801969/?type=1&source=46



80後談新居屋:搵笨都要抽住先!

新居屋在樓市高企下推出,成了久旱上車族的甘露。Keith工作近五年,與女友儲得廿多萬首期,打算先買樓後結婚,惟樓價有升無跌,怎也追不上。本以為有居屋「打救」,但在得悉定價和申請條款後,不禁擲下一句:「搵笨!」

新居屋下月底接受申請,未婚的Keith將以一人資格申請,惟房委會已表明是次居屋不設單身配額,故他需與一眾單身及家庭申請者一同競爭,機會更渺茫。此外,他認為是次居屋定價過高。

「市價貴到咁唔正常,仲企硬7折,點計都唔係平。有朋友2011年以214萬買將軍澳廣場,依家升到近400萬。三年升了百幾萬,你打個7折俾我都多咗70幾萬啦,去邊度搵咁多錢?加上居屋同公屋質素愈來愈近,感覺有啲唔值。但最無奈係成個市場都無乜選擇,點都要抽住先。」

坊間有種說法,指居屋推出可有助樓市降溫,Keith對此說法甚有保留:「香港始終地少、錢多,只不過大部分財富都藏在四五十歲那代人的口袋裡,他們經歷過九七、沙氏,好清楚這個買樓遊戲點玩。所以即使未來樓價跌兩成,佢哋攞100萬出來永遠快過我。還未計一班30來歲;等上車等得比我耐的人,可能跌一成已經撲入市。市場永遠有承接力,試問又跌得去邊?」

Keith的一番話,會否也是你的心聲?想了解更多年輕對新居屋的看法,以及新居屋的5個屋苑的出售詳情,請留意今期《iMoney Focus》的封面故事。

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
《iMoney智富雜誌》


沒有留言:

張貼留言