2014年11月13日 星期四

互講通"通櫃"儀式即將開始!

好消息!各位醉心於互講"通", 有比人"通櫃"僻好嘅朋友今鑊一定好交興!大家等左好耐嘅"通櫃"儀式即將開始(其實已經"通"緊) ! 

各位要留意,通櫃過程中,先會帶來一陣莫明嘅興奮, 跟住覺得有D唔妥,之後越來越痛,直到"出血",  到時記得要call 白車同止血! 

*************************************

以上呢篇文無名其實在星期一已經寫左(見圖) ,不過無名知道當時出D傻仔係唔會識理解,因為見升就係好,傻仔們會誤解左無名睇錯啦!個市幾好! 

今日出返,因為有更多人出黎講互講通其實係發生緊咩事,太早之前,就算專家博士教授都係睇到面果浸,好多重無比興奮,比財爺果句"機遇"厄到透晒,  而無名就由頭到尾都話唔係好野黎。 

現在越黎越多人出黎講返句似人嘅說話 : 

nextplus.nextmedia.com/news/spot/20141113/108149

「阿爺」早前一招「欲拒還迎」,搞到香港投資者坐立不安。終於,「禮物」到手,才發現其實不是如期般「興奮」。本刊訪問多位股壇名家,揭開滬港通糖衣包裝下的真面目。所謂「大禮」,最受惠的是內地市場,而非香港。

學資深股評家曹仁超話齋:「唔好自己呃自己」﹗滬港通只不過是將以前的枱底交易,變成枱面交易而已,僅對港交所和證券商的業務有利,對香港經濟和股市都沒有效果。他最擔心的是滬港通引「污水」落來,香港投資者較理性,但內地散戶就鍾意亂炒一通。基金教父雷賢達都話,滬港通並非大禮,阿爺這樣做有他目的。

******************************

對比下無名之前講嘅野: 

noname-stock.blogspot.hk/2014/11/blog-post_10.html?m=0

互講通明益香港? 咪傻啦!

"大陸仔又扮晒野,要你香港人做 show 求佢先比你,一早就知佢扮高貴啦!其實佢重緊張過你!

無名由第一日傳做“互講通”到講唔無限期delay, 無名都係果句 :“都話唔洗太興奮又唔洗太擔心”, 呢D 就係無名劍股市必勝法所講嘅“乎明心見性者, 即可以心為眼,以心代耳。 萬事變而心不惑, 泰山崩而心不驚。"

呢句到今日都重啱用, 無名就一路睇住個市比大行財演專家用"互講通"三個字玩上玩落, 覺得可憐又可笑,互講通其實係益大陸, 係中國走向金融國際化同取代香港嘅必經之路, 都唔知有咩好咁興奮? 互講通其他只係一場炒風,對香港無咩咁大著數!

打個比喻就係香港D奶粉尿片可以由內地直接網購,唔洗運水貨,係咪好消息?最後會點?"

其實大家都係講緊同一樣野。唔通真係要"通完櫃"先識醒?




無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言