2014年11月10日 星期一

CFD 同 Plus 500 都唔係正常人玩咖!

無名收到風話Plus500 收錢有問題, 更有話用借口 void trade,  條款内有protect 佢可比咁做, 更有人話收唔到錢報警。 

無名其實知有CFD 好耐, 一路有人問,無名都唔講係咩,直到火了心在電台講,無名先講,原因係好大風險同唔啱一般人玩。 睇下面就知 : 

www.hkinvestorblog.com/home/space-1277-do-blog-id-19594.html

無名一早連Plus500個名都唔願比人知, 無名咁講 : 


"警告大家, 千祈唔好賭得大, 同一定要有止蝕點! 自己小心! 後果自負! 

咁點解現在又講, 因為傳媒一講, 大家都好快會去玩, 所以提定大家先! 

至於邊間好, 無名唔會推介, 就好似介紹賭場咁, 冇理由我車埋你去門口, 等佢去送死咖? 要自己做D功課啦! "

至於無名用,係無名嘅事,無名係從來無建議人用, 無名能受嘅風險,同一般人唔同, 所以無名成日都叫人唔好跟, 有人話無名記錄係demo 定真錢。其實無名只係想post 個實時記錄, 並唔係同你講自己有錢。 多同少因人而異,大把專業炒期手係用過千萬黎玩,我嘅多, 係人嘅少,無咩好比,無名98金融風暴單日止蝕都輸50萬, 多定少人人感受唔同。 

總之,Plus500 同其他CFD 都唔啱一般人玩,要玩自己負責。

其實有D重勁過CFD, 同CFD 比CFD 都係小兒科,不過怕大家受唔起,唔講。 

無名劍
www.facebook.com/nonamesword



沒有留言:

張貼留言