2014年11月13日 星期四

買日本樓的十萬九千個原因........

無名曾經講過好多次,無名之所以有今日嘅價勢派,係由於周顯大師一句說話 , 意思大概係咁: "股票係一個豬兜從另一個豬兜買入,再試圖賣比第三個豬兜嘅遊戲。" 

就係呢句說話將無名由一個簡直頭豬嘅價值投資者變成左今日嘅價賤投機者。所以無名稱佢為無名啟蒙老師,周大師無教過無名,但無名因佢而打通任督二脈。 

今日寫呢篇文都係因為佢,而佢呢篇文可能會比人曲解左,無名其實好懶寫野,都唔想再講買日本樓。如果唔係因為唔想有人被誤導,都唔會寫。

無名日前見到周大師出左篇文,如下 : 

www.mpfinance.com/htm/finance/20141110/columnist/en30_en30.htm

最初睇文篇表面,佢好似支持火燎森話佢叫買日本樓啱,但無名用返自己作為一個口水詩人加老翻填詞人嘅文學水平去理解返大師嘅說話,發覺唔係。

大師其實立場好明顯,佢果句 : 

"相信熟悉我的朋友都知道,我對於日本樓並不看好" 

其實就係立場。 熟朋友都知道,即係佢經常咁講啦,佢"唯一"認同火燎森係呢句 : 

" 我同意的一句是﹕「更加唔可能日本永遠都唔反彈,小弟好相信條線打橫幾長打直就有幾高。」"

其實即係講緊,無野係永遠唔會彈,而當彈時就打橫有幾長,打直有幾高。 跟住一段講到 "世上並無穩升資產"

"同樣地,如果在一個總體趨勢下跌的市場,只要跌的幅度夠多、時間夠長,的確不排除樓價會反彈式上升三幾年的,只是反彈的幅度不大,彈的時間也不太長"


"世上並無穩升資產"其實就係文章重點,佢同無名睇法一樣,簡單講物無常賤,亦無常貴! 

無名覺得買日本樓可以有十萬九千個理由 :

1. 我like 日本
2. 我想娶日本妹
3. 我想移民日本
4. 我去日本讀書
5. 我錢多,無所謂
6. 我覺得平買左擺都抵
7. 我覺得外地有樓好威
8. 我將來想在日本退休

但係.......絕對唔係覺得日本樓一定賺,無得輸,更加唔係因為火燎森所講日本經濟衰左廿年,又攪QE, 重唔返身??日元跌就樓一定升? 重話人咁簡單嘅道理都唔識。咁即係講唔知咩係demand elasticity. 而佢果句話出自Jesse Livermore 嘅"打橫打直"論,其實一樣,只係佢曲解左。 呢句其實都係物無常賤,亦無常貴,睇下Jesse Livermore 幾强調止蝕,就知佢睇升又睇跌,佢絕對唔會單向睇升,佢果句係講緊升時打直有幾高,亦代表左跌可以有幾多。

周顯大師同無名講緊都係一樣火燎森無講嘅野 : 世上並無穩升資產!即係無名常常講嘅: 股無必勝! 

其實買日本樓同買咩樓都係無問題,只要唔好好似傻仔咁覺得無得輸就得!



無名劍
www.facebook.com/nonamesword






沒有留言:

張貼留言