2015年11月19日 星期四

Thinkpad 同 Motorola 的兩個故事!

原文在此

尋日992 有少少回,少少無力,無名話知足就減D, 驚死又想揸貨換700 防守力可能好D, 但市跌都可以一齊,不過 700 就唔洗驚。

hkm.appledaily.com/detail.php?guid=19377033&category_guid=15307&category=daily&issue=20151118

曾教授話聯想買Mo 記會repeat ThinkPad 嘅故事,無名最初都咁諗,但有幾個問題同唔同 : 

1. 當時Thinkpad 係Laptop No.1 Brand, 論design 同質量無人能及,Mo 記則明日黃花,威過但跌返落黎
2. 由收購Mo 記到現在,聯想同對手輸左一條街,Asus, 華為都有靚機,連外行嘅LeTV 都贏過佢,聯想嘅內部執行力成疑問,買左Mo 記應該多左把劍,但聯想有劍如無用,LeTV則空手入白刃,過左佢成條街
3. 買Thinkpad 當年PC 係升緊,又係本業,位正貨靚,聯想坐正風位,但現在PC 跌緊,手機唔係本業,炒左Mobile 老大即係話個 business 不乎預期,好明顯位不正貨不靚,兩個天同地嘅故事
4. 無名當年同聯想老頂楊元慶講過,希望佢做一個比Samsung 好嘅手機,佢答"現在不預好嗎?", 無名話"好過Samsung 一點就夠了", 呢個係無名睇好聯想嘅條件,某情度同楊總執行力預期有關,但結果成年幾都做唔到,即係睇好嘅條件未達到,日後得唔後?唔知,直到見到一部令我"Wow"一聲嘅手機先可以改。
5. 睇埋PC, 之前未係No. 1, 可以gain share, 有期望有上升空間,現在在守勢,守到無彩攞,守唔到打多巴,反觀Thinkpad 因壓低價錢而質量降,其實destroy 緊個brand, 而另一面Dell notebook 就有新野同越黎越靚,令聯想四面楚歌!

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言