2015年11月17日 星期二

無名劍形勢速遞-20151117

https://m.facebook.com/nonamesword/photos/a.221759714685346.1073741827.179569508904367/429890753872240/?type=3&fs=0

無名尋日話個豬腦舒服晒!個市在星期二跌返變得正常左,個市無咩好講,話今日可能好淡交界,明日好,同埋贏極指數去左個較低位,睇市都係好簡單,只係要睇住轉勢分中劍21800/22000.

結果今日高開左在22300之上,分中劍比左22200, 在開位高100點,其實係比位佢回,即係唔破 22200 都唔太驚,跟住做上到第一高位2248x,到 2243x 時無名話分中劍改守 22500, 之後上DH22497, 差3點回, 之後全日跌,到 22243, 若早市夠薑做call上,最多食170點,若近分中位做put最多食250 點,前後400點,打五折都有200點,今日跟分中劍玩算易,呢個係分中劍好處,就算當係今日反覆市, 都唔會輸太多。分中劍無可能日日都贏得咁順,但睇住黎做可以比較容易控制止蝕,長線先可以輸少贏多。今日係一個幾好嘅分中劍教學例子,所以特別寫出黎。但其實如果睇返前幾日大chok 市。估市圖像法跟唔切,但單日用轉勢分中劍一樣可能賺鑊金,問題係你識唔識用,所以劍係死,劍法先係生,而劍法在人。 

睇返無名劍指數系統係轉好左,力度同領先指標都向左上,形勢指數同劍勢指數兩個方向指數都重係向下,但已經有好轉,若升多一兩日可以轉强。所以明日好重要,因為前日贏極指數到左個低位,如果明日大插,往績會跌得幾深,若守住,則有機會在贏極指數低位當日做底,咁就可能"贏極", 就係咁解。 

現在暫時無左好唔妥感覺,反而豬腦話中國同世界各國好似有D事要好急頂起個市(唔係講一兩日內) , 唔知真唔真。但係都係要老鼠偷食mode, 唔好太勇,因為就算明日唔升,只要唔大跌都ok, 但如果係大跌,咁就幾大鑊!但係豬腦就唔覺得有大鑊野, 不過都係要明早睇真開咩位先知! 

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言