2015年11月9日 星期一

無名劍形勢速遞 - 20151109

無名上星期五話星期一好返D,.今朝低開左D在 22753, 有網友問洗唔洗派米,跟住先落到 22714 第一個 DL 後反彈, 無名在開市時講左, 現在睇市好簡單,睇下 22800 上唔上得返,反彈破 22800 爆破分中劍一路上 DH 22970, 同無名星期一半夜講睇兩條線 22800 同 23000 守唔守吻合, 今日低開左,但高位比星期五高,算唔算好返D呢,就你自己話啦!

其實你講係差都得,但係留意無名今朝在電台有講明日有D回調力,同講左力度指數轉弱,在 23000 唔破之後一路回,直到破 22800, 無名又講睇住 22800 上唔上返,結果午市以回調為主再到新DL 22689. 大市chok力强,估計嘅浪係有可能早左半日開始都唔定,夜期現在再跌到 225xx,  分中劍同爆破分中劍就係有咁作用,當走勢唔同預測完全吻合時,你可以用黎分做進退嘅決定同分別方向。

今日無名劍指數無咩特別,雖然有力度指數回落,但都係向上為主,其他如無名劍指數,劍勢指數,形勢指數,領先指標都向上,力度指數減表示可能有短線回調力, 但方向以向上為主勢,即係無名劍指數系統覺得方向重係向上,不過唔好理解為只係升,唔會跌,因為升中係有回,回調可再上,直到指數系統轉向為止。

明日維持波動力强同有回調,但可能係好淡交界,因為星期三可能比較好,星期四好淡交界,星期五好返D. 大市chok要每日再confirm。 


無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言