2015年12月15日 星期二

打波先黎落雨!爆邊先黎飛!

無名劍形勢速遞 - 20151215

noname-stock.blogspot.hk/2015_04_01_archive.html?m=0

無名上次去旅行已經係四月頭,中間有兩次無去,但點都要放下假,上次去之前同朱子昭做左個訪問,無名講左個五年都無講過嘅兩個字 : 牛味! 無名在節目中講 : 大市有牛味,牛市中位 28800, 結果兩日升左2000 點,之後到 28588 全年高位, 同28800 差 212 點。 

無名明日又飛,今次會唔會咁,唔會啦!上次係升勢,今次係反彈勢,完全唔同,上望空間同阻力差好遠,但係無名劍指數系統今日係有轉好,形勢同劍勢指數雖然重係向下, 但較短線嘅力度同領先指標轉左上,癲瘋指數重係低有-30%,  加埋三圍指數又到左爆邊位,都係有利短線升, 無名星期一講要睇住星期二做個低位破唔破同星期三升有無力,因為呢兩日同呢兩個位係今年破唔破新低嘅關鍵,所以又話今週係超級好淡分界, 但係上天好似玩無名咁,最好玩果幾日就叫無名去旅行,同上次一樣咁掃興!正一係打波先黎落雨!爆邊先黎飛! 頂! 

睇返今日高開少少,跟住差唔多全日升, 高低位 21200同21442, 到近尾市先有回,在尾市插到21274 較低位收,同比無名預測嘅好,無名在星期日講過反彈上下限係21300/21500, 咁啱尋日過左21300, 今日就差50幾點到21500. 論今日跌得比預期少,對恒指形勢係有利,因為只要今日同明日跌唔過21000, 都係有利星期三四上升,明日係升定跌就好關鍵,而劍聖今日已經報夢兩次,get 唔get 到就睇你自己,而佢射得有無上次咁準就睇天! 

由於無名已向博股通金學院嘅朱校長同陳主任告左假,無名就揾左個靚女資優女同學任盈盈黎做交換生頂住,到下星期三返黎先講!唔該晒盈盈!大家請多多支持!唔好太miss我!(>﹏<)

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言