2015年12月15日 星期二

無名劍形勢速遞 - 20151214

劍聖繼星期五"我又要尿尿"射中之後,今日劍仔都射得準左DD,今日大家都好正常估今日差, 結果今日都係差,到左DL 21010, 21000 其實係無名一路叫大家要老鼠偷食mode就係咁解,但早市做DL 就差唔多全日升, 無名話可能早市尾先好DD, 啱啱就尾市到 21298, 同無名星期日講嘅反彈下限 21300 差兩點, 而收在21309, 又在21300 之上9點, 點解無名講完D 位成日都會一兩日就出現嘅呢? 又 ‪#‎巧合‬? 跟住無名又話小心午市回, 結果只係點少少到21200 左右再上,  跟住午市再升到 21378, 比無名預期好少少, 但其實係在反彈上下限21300/21500 嘅中間21350 上面多28點, 咁又唔係好多,現在夜期唔差,可能到尾先回。 

無名劍指數系統無咩特別,都係四大指數向下包括形勢,力度,劍勢,領先。 但要留意三圍指數即開始有D爆邊feel, 同埋癲瘋指數已經跌到 -40% 水平,若明日再跌,正常係有利星期三反彈, 睇法無點變,繼續睇下明日係咪跌跌同星期三有冇彈,個市chok, D浪有時比預期中長短有出入,就如今日午市比預期升長左,所以有可能有Delay一日到半日唔定。

但睇市都係好簡單,睇住 20800/21000 守唔守就得,唔好心急,睇定D先做野。因為星期二三好關鍵同chok.


無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言