2015年12月28日 星期一

無名劍形勢速遞 - 20151228

今日無聖誕禮物,本來上週太極指數低有機會帶動升多日,但上星期五都有講當日短線太極指數啱啱相反係遍高,阿爺雖然出口術講深港通,但兩者之關間,短線太極指數贏左,本來預期港股好埋星期一先跌無出現,取而代之係港股高開10 幾點,在星期五嘅上下分中劍22200/22000之間, 所以無名今朝見無破上唔多妥,開市時講左要睇22000 守唔守。唔守唔好博,在博股通金亦講今週有回調(上星期五已講希望好埋星期一,星期二先回), 估市圖像法預期星期二回,星期三或有小彈,星期四回。 

但好友又唔洗太灰心,其實無名在恒指跌緊但未到21010 之前有講過港股可能dou 緊底,話可能12月尾到一月初較好,在去到21010之後一日出左劍聖指示"反底", 在16日去旅行之前有講"爆邊先黎飛,唔回唔返黎", 其實反彈勢係捉到加黎左,但由於上週一週內反彈力强,所以引發回調都係合理,所以大家可以在今週抖下,等回調完再入市。今轉由"反底"訊號到"我要拍死你", 再上"姨姨靚爆鏡", 醒目嘅網友都可能有唔錯回報, 今日無聖誕禮物,或有損失,但只要知進知退順勢而行,長線都可長執長有。

今日無名劍指數系統中,形勢同劍勢維持向上,領先同力度則向下,預示明日或有回調,今週要睇住21500 同 21800 兩條線,大戶今週可能在呢兩條線內同大家玩遊戲,不宜太博。

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言