2015年12月11日 星期五

劍聖又報夢 : 我又要尿尿!

POST 於12月11日午市約2PM....

劍聖又黎報夢煩無名。。。

劍聖 : 無名,無名,起身啦!

無名 : 又咩事呀?今次又豬噏報夢講咩呀?

劍聖 : 今次唔係我報夢呀,係我揾你解夢呀!

無名 : 吓?咁都得??

劍聖 : 我前兩日發夢,夢見去自己食上海菜, 
食左一樖小白菜加蟹粉小籠包,食到一半尿急去左厠所,好愉快咁去到一半,有個細路同我講 : 我又要尿尿!咁我答佢 : 尿尿就揾媽咪啦!佢都係話 : 我又要尿尿!

無名 : 咁之後點?

劍聖 : 我無理佢走左,咁就醒左啦!想問下你個夢點解呢?

無名 : 鬼知咩!係咪你腎虧半夜尿頻失禁呀?

劍聖 : 頂你個肺呀!死仔包。。。@#$%&xyz!又係咁無聊咁,就完左!



無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言