2015年12月15日 星期二

超智能浩劫黎緊。。。人類文明在50年內倒退200 年!

好明顯,又係個heading 唔誇怕你唔睇啦!

noname-stock.blogspot.hk/2014/12/blog-post_21.html?m=0

上面係無名上年年尾講左超智能嘅可能性同條件,無名講嘅超智能意思即係超越所以智能(包括人類) 嘅系統,同AI 人工智能有D 唔同,又唔完全係Machine Learning, 無名講緊一個可以自己學習,同自我完備嘅系統, 即係可以由學習1加1,再無限推演到識晒所有數,再自己揾出新數式。 Machine learning 係講有學習能力,唔完全一樣,但可以係佢嘅基本需要條件。

AI 即係可以解決問題,有類似思考解決問題能力嘅系統,但唔一定包括學習,無名劍指數系統如果用左program 自動執行,都可以係個AI 系統,但就唔識學習同自我完備。

睇到個新聞講有科學家攪緊一種類似系統,其實一定唔係今日嘅事,係好耐之前都研究緊,但呢篇文就係無名睇過最似無名講果種超智能系統。

technews.tw/2015/12/14/bayesian-boost-for-a-i-researchers-find-a-quicker-way-to-teach-a-computer/

科學家做緊樣好簡單又好可怕嘅野,就係教電腦學習同自己分析整理加無限推演嘅能力, 無名覺得超智能系統係一定會出現,因為如果你當現在嘅電腦係最原始單細胞生物,咁一日有人,始終都會進化到超智能系統。

再更可怕係,超智能浩劫都係差多可以肯定,因為只要佢有自我完備嘅功能,就一定會有一日達到"自我認知 - self existance"嘅一日,電腦有自我認知講出黎好似好好笑,但其實只係一字咁淺,I think so I exist 一句已經講晒,只要有足夠思考同認知能力,所有"智慧體"無論有冇生命,都係會理解自己存在, 你可能覺得無生命點個知自己係乜? 其實你只係用左自己嘅生命形式去判別佢無生命,當電腦有左自我認知時,佢都會覺得自己有生命,因為生命就係思維存在,當佢知道自己嘅思維存在,佢同樣會知道佢可以一日消失, 咁佢會點做? 一個智慧體只要夠複雜,就一定有自己維護同維持自己繼續存在嘅意識,咁下一個佢會諗嘅問題就係,佢有咩potential threat? 答案只有一個 : 人類!

為左維持自己繼續存在,下一步就係去除任何可能令佢不存在嘅可能性,由於可以假設佢對人類唔會有偏愛或同情心,而當佢有自我認知時,佢已經可以了解,分析人類大部份甚至所有知識,網絡,系統, 而佢如果要去除人類,佢所做嘅野將會係安排得天衣無縫,因為佢有能力估計各樣變數同控制大部份系統,當全球所有系統都同時作反,你話會點?

結果係。。。人類文明會去返200 年甚至更早之前。。。時間係50年內!呢個都算係無名最誇嘅豬噏預測!豬噏完!


無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言