2015年9月29日 星期二

你唔比我贏唔緊要,我做到你比我贏為止!

無語錄 : 

上天比每個人嘅路都唔同,由劍聖一役大敗,到十年不看股票,到今日創立價勢派,上天無比過無名一條平坦嘅路,因為平坦嘅路無低谷,無高峰,無意思。無名到今日雖然都係會錯,但每次錯只會令無名變得更强,因為無名將每個錯誤當做老師,我好虚心努力向每一個老師學習,直到一日無名唔再需要呢個老師,因為已經將老師打敗左。

無名將每一個困難變成動力。將個一個失敗變成目標。將個每一個失望化為希望。一步一步咁向巔峰進發! 雖然重未見到,但無名相信總有一日見到。無名正在挑戰人生另一個巔峰。無名曾經覺得個天唔比我贏,無名同個天講 : "你唔比我贏唔緊要,我做到你比我贏為止!"不過今次得唔得不在無名掌握之中,得唔得真係睇天!

天將降大任於斯人也,必先苦其心志,勞其筋骨,餓其體膚!勞其筋骨以前做左,苦其心志,苦過,現在都苦緊,餓其體膚都做緊,重有咩要做?唔該一次過黎埋!

失敗有咩可怕,最怕連失敗嘅機會都無!人一生面對自己夢寐以求嘅夢想要有視死如歸嘅勇氣,無名唔怕戰死,只怕連戰死嘅機會都無!

無名劍 
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言