2014年4月28日 星期一

服未?

Apple 52 週高位。 

蘋果有個浪....

100股Apple 賺緊15000. 

再撈左400股Amazon賺緊5000.

美股+CFD 其實好鬼好玩! 

無名劍



無名劍今週大市預測 (20140428 -21040502)

今週預測得一個字.......跌! 

明日期結,全世界都唱五窮, 呢個係最大隱懮。 因為大戶好可能反手食餐飽先, 但睇返無名劍指數今日報21600, 劍勢指數-50%.  跌勢有力, 而癲瘋指數未太高, 正常黎講, 應該係要跌, 但明日因為期結, 大戶可能想高位D轉倉黎再沽過,明日變得好難估, 但無名維持今週看淡睇法, 正常明日係應該到21800左右。 但現在歐洲升緊,阿爺就淡,變左可能係55波, 不過就算明日彈, 只要唔過22400, 今週都應該重有低位, 而無名基金hold 住5000張恒指put,  一點500大元, 等如十張大期。 

希望唔好一次過玩完! 

無名劍

蘋果有個浪.....

無名近幾個月講過兩次蘋果, 一次2月26日 : 


Apple 可能再爆!

另一次係最近video blog 第八集。 

第一次爆少少51X 升到545, 第二次裂口升左40蚊。 

時間係圖中紅箭咀。

唔係晒野, 係比個reference 你, 無名覺得個浪未完。維持之前二月講嘅目標 : 


無名覺得佢值700 - 1200. 700係有可能今年內到, 如果冇大形股災的話。

但都有人睇淡 : 

www.marketwatch.com/story/apple-lulls-investors-into-a-false-sense-of-security-2014-04-24?link=kiosk


所以唔好信晒我。

無名劍





2014年4月24日 星期四

無名講股英雄會 - 第九集

無名講股英雄會 Video Blog - 第九集 (20130424)


在此收看 : 


https://www.youtube.com/user/nonamesword1


內容 :


1. 無名英雄基金/Plus500教學! 

2. 大市/個股分析
3. 互聯互通 - 話左牛乜春咖啦! 
4. 股票是什麼 - 股票自然生態系統
5. 做個醒散戶 - 第九招 (股無必勝)
6. 無名過兩招 - 一綫勝股神(重錄), 一劍振神洲

多謝收聽!歡迎意見! 多Share fan page :


www.facebook.com/nonamesword


無名劍

2014年4月22日 星期二

無名劍今週大市預測 (20140422 -21040425)

無名今早在facebook 提及 : 
            
「大市跟今朝咁講全面做低, 有貨要小心! 無名劍指數指向22400, 劍勢指數係跌勢到-30%, 要做好跌市準備。」

無名在上週預測的低位22600, 有兩次接近, 最低22627, 本來無名預期會有力反彈過22900, 但上星期四的一插跟無名預期相反, 表示下跌力量未完,今日又再跌到22654, 未來兩日若不能返回22800企穩, 則大市有再跌風險, 此為淡友防守關口, 而22600則為好友防守關口, 若破則可到到無名之前講過22400, 並且會破壞中線升勢, 下望22000. 

今週走勢比較亂, 原因係升跌力量未分勝負,表現比較反覆, 但用無名劍指數project 出來, 星期四五比較有機會出現低位, 而星期五的波輻可能比較大, 有可能高低位同日出現。 有賺者宜減持, 有貨則嚴守止蝕。 

無名劍

   




2014年4月17日 星期四

成立無名英雄基金

無名講股英雄會今日成立無名英雄基金, 本基金為一虛擬基金, 一切買賣都不構成任何形式的要約或建議, 本基金的買賣可能導致損失全部資金或更多, 請細閱以下的免責條款後才參考此基金的資料, 任何人或機構的直接或間接損失與本人無關.

***本網站提供之資料及其內容(包括文字, 聲音 ,圖象, 影片, 指示條款)僅供參考,並不構成要約、招攬或邀請、宣傳、誘使,或任何不論種類或形式之表示、建議或推薦買賣本網站所述的任何證券, 投資或賭博工具 (不論按指示條款或其他方式), 任何人或機構的直接或間接損失與本人無關***

無名成立此基金的目的是作為一個自我的評估記錄. 及給與無名講股英雄會會友作參考. 

成立日期 : 2014/4/17 現在恒指為22764. 

本基金的成立資本為港幣一百萬元, 分為兩個基金運作如下。

無名基金 : 

以買賣CFD 為主, 此基金為20萬元, 可買賣一切在Plus500的產品. 一切交易都以Plus500 的20萬元Demo Account 為記錄. 該Account Login Name 為 nonameherofund@gmail.com. 

英雄基金 : 

以買賣港股為主, 此基金為80萬元, 可買賣所有港股, 牛熊, 窩輪, 期權及期指. 

一切操作記錄會以即時screen cap post在無名劍 fan page 內. 由於方便操作, 買賣股數未必跟實質手數要求一樣. 但買賣需於當時有相應實質交易量為原則. 

基金的報表將於日後post 出作記錄及在網誌update. 

無名劍

2014年4月14日 星期一

無名劍今週大市預測 (20140414 -21040418)

今日恒指如無名在星期五在video blog預測低開, 低位22911, 近無預期在星期五要出現的目標22900, 但週初預期低位22600-22800未到, 無名劍指數今日報23400, 在上星期四五的23300 及23500中間, 劍勢指數未有大變動, 即上升空間還在, 但回調未完。萬丈神劍指數目標23200(下限已到) -23500未變。 

無名用無名劍指數project 出來, 未來兩日可能還有低位, 回升最快可能在星期三, 即星期三可能反底彈, 預期下半週較好, 高位可能在星期三或四。 

大股方面, 700如預料跌過星期五水平但有反彈, 但還有機會用來做低恒指, 身手好有胆色者,若破500可以小注一博, 480-490可能考慮。 無名在星期五亦提到941會回, 今日回調, 但相信未完, 若回到70-72或可考慮, 到價再分析。 馬雲系241, 1060已破之前支持位,預期要等消息先可再炒上, 有貨者應因應持貨力在反彈時減持, 以減低風險。持貨者要預期守一段時間及可能再有低位。 

要注意量度下跌風險的癲瘋指數比較高, 未來兩日跌的機會高, 還有未多幾日有可能多以低開高為主調, 有可能多以幾支較平排陽燭出現, 裂口高開機會較少。 

大市指數表面上跌唔太多, 下午還有反彈, 但實質是升面果浸, 面好內差, 細股及二三線股都轉差, 有貨有信心者或可等多一兩日, 勢弱者宜守止蝕因細股跌勢可能未完, 正是無名今日亦較少推股的原因。

無名劍

2014年4月11日 星期五

無名講股英雄會 - 第八集


無名講股英雄會 Video Blog - 第八集 (20130411)

在此收看 : 

https://www.youtube.com/user/nonamesword1
(注意 : 有部份聲音可能與畫面不同步)

內容 :

1. 多謝大家 - 三週500個Like! 
2. 大市/個股分析/再講劍仔
3. 互聯互通 - 牛一牛二牛乜春!!! 
4. 股票是什麼 - 千年道行一朝喪,盲拳打死老師父!
5. 做個醒散戶 - 第八招 (勝不在朝夕)
6. 無名過兩招 - 一綫勝股神


多謝收聽!歡迎意見! 多Share fan page :

www.facebook.com/nonamesword

無名劍

20140410 無名講股記錄

20140410 無名在facebook 講股記錄    :


914 終於都跌, 等佢跌完先!


175無事,可守, 但若破2.8要小心。


886之前賺左轉嘅會友應該幾開心, 又可以再黎,若1.05以下更正, 0.98止蝕。


2309 琴日話可小注投機, 0.14頭可試, 今日低位0.141, 高位0.155, 一日可以賺10%, 都唔差, 但未完。


炒底王941都有好成績,高位74.1, 比推介時升左10, 短線回調壓力增加, 但中線未完, 再等75先。


琴日話538可小注投機, 可在6.6-6.7 試, 今日破十幾日來降軌, 初步向好, 可等。


傳QDII前提過6881同665今日都有表現, 665重上左榜。


2389在0.3 或以下可試, 0.26-27止蝕。


554之前voice blog 提過0.2入, 慢慢上緊, 可等。


琴日video blog 講回調壓力增加中, 兩三日內有回調, 但又話未來兩日向好有高位, 好似好conflict, 其實唔係, 係指兩度力一齊運行緊, 今日22949比昨日高。但低位22734, 同琴日低位差唔多, 即係又有升又有回, 唔係單邊升, 重有星期一已講過星期四可能較有較高位, 同星期五可能先低後高或較chok. 與琴日講上升回調一齊出現講法無衝突。 


今週重有可能有高位,但回調壓力正左增加,未來三日應該回調。


恒指轉頭又有高位22971, 已近萬丈神劍指數上限23000, 又要調高萬丈神劍指數到23200-23500, 記得係講中線。


665轉頭又52週新高。


恒指轉頭又有高位22971, 已近萬丈神劍指數上限23000, 又要調高萬丈神劍指數到23200-23500, 記得係講中線。


之前提到上証若破20週線2088可能有一段升輻, 現在約2110水平, 接近30週線2111, 與萬丈神劍及天地合一劍方向相同。 留意。


因李克強講話, 進一步落實中港股市互聯互通, 市場炒作AH股差價, 553有機器人概念, 無名早前文章有提及, 早前已開始炒作,昨日video blog 講完機器人概念, 今日火上加油爆左! 要留意回落時可考慮, 請提下無名, 無名睇太多股, 睇唔晒!


992又上一個月高位, 之前無咩講, 因為學馬騮仔講法 : 預左, 無感覺! (∩_∩)


上証呢頭講果頭再爆! 高位2132, 準備中港股市大爆發!


萬丈神劍指數今朝一調上23200-23500, 轉頭高位23199! 啱啱差一點! 天地合一劍都可能無計錯!


700琴日目標550-580. 今日到左550, 可等。


941都到左目標75, 調高到78-80.


2389都升左10%


992之前講過目標9.5, 今日到9.48, 上調目標10, 中長線目標12.


267琴日14, video blog 講過可以博, 今日彈上14.8!


992 call 13013, 之前講可以長揸, 當時約0.08, 到今日升左58%, 但未完。


昨日無名劍指數23200今日到左, 今日無名劍指數報23300, 劍勢指數30%以上, 大市動力增强, 但癲瘋指數未太高, 即係唔似會大跌, 星期一講過明日可能低開同chok. 現在睇法一樣, 回調位睇之前無名劍指數22900及23000.


無名劍











2014年4月9日 星期三

20140409 無名講股記錄

20140409 無名在facebook 講股記錄    :   

琴日話個市向好, 今日高位22798, 已近萬丈神劍指數 22800 下限, 前日無名劍指數22900有機。

883再上, 一個月高。 未完。

之前941插, 好多人都唔睇好, 但無名叫你64撈底, 重話941勁, 今日一個月高, 高位73.65, 等75.

2309可小注投機, 0.14頭可試, 0.125止蝕, 高風險。

538可小注投機, 可在6.6-6.7 試, 6.3止蝕, 高風險。

330在13蚊頭都平, 可作中長線持有, 短線止蝕在12.5.

700都過返之前叫買call 個位520, 今日高位530, 係好chok, 但中線目標萬丈神劍指向550-580. 自定風險。

頭先講前日無名劍指數22900今日有機, 轉頭過埋!

323再上, 到1.88, 未完。

732 Hon兄愛股, 推介時4.5, 有貨可等。

細股有D反底feel, 創業板可能短線彈, 醫療股有D鑊氣。 

233若回可在0.18考慮, 0.15止蝕, 只合高風險會友。

905高風險, 0.08左右, 0.07止蝕。

732今朝講完,再上 !

267約14可考慮投機性買入, 13止蝕。

958明日若回調2.5可試, 2.3止蝕。

無名劍

無名講股英雄會 - 第七集

無名講股英雄會 Video Blog - 第七集 (20130409)

在此收看 : 

https://www.youtube.com/user/nonamesword1

(注意 : 有部份聲音與畫面不同步)

內容 :

1. 多謝大家 - 三日打敗鬼佬! 
2. Youtube 5 分鐘 = 一日功
3. 自修三件 - BlueBerry? 穿頭破腳? 火速星期四?
4. 大市/個股分析
5. IT 進化論 - RoboAge 
  - 人工智能 vs 機器人
  -  Human, Animal, Insect, Drone  - Robotization 機器人化可能性
  - 影響/受惠者
6. 股票是什麼 - 明可明非常明
7. 做個醒散戶 - 第七招 (兵貴勝不貴久) 

多謝收聽!歡迎意見! 多Share fan page :

www.facebook.com/nonamesword

無名劍

20140408 無名講股記錄

20140408 無名在facebook 講股記錄    :   

883捱過左低位上返黎, 一個月高!重未完, 等13.

941琴日voice blog 話向好, 今有表現,過左72, 一個月高! 等75先。
       
700都上返515, 琴日話夠薑可以等無錯, 但要自己睇位走, 好chok!

175三蚊頭可考慮, 博中線升輻, 2.5 止蝕。

235之前提過, 0.175可試, 0.16止蝕, 高風險。

323再升, 未完!

2309前日0.17叫走, 今日回返晒, 睇下破唔破0.14再諗, 上上落落, 好玩! (∩_∩)

686前日大陽燭抽升, 好多人問我溝唔溝, 我堅持未係真見底話唔入, 跟住三連陰, 可見交戰守則嘅重要。

941發力!

883都係。

琴日voice blog 話轉機在未來兩日, 明日可能造低位, 星期二三反彈, 點知今日唔跌即彈!

1314可3.8- 4一注, 3.5 一注。3止蝕。

1319可在1.4 - 1.45 考慮, 1.3 止蝕, 短線, 高風險。

493之前1.3 叫人, 但比佢悶到1.3 叫走, 點知今日先黎! @_@

727留意佢, 觀察住先!

www.jpost.com/Business/Investing/Crude-oil-futures-weekly-outlook-April-7-11-347663

利好883. 

Google 可以留意, 可能遲D可以入。

琴日voice blog 講過轉機在今日同明日, 預期今日可能回,同呢兩日內反彈, 結果係今日已經彈, 同埋琴日講過無名劍指數係22600, 今日到左, 大家要留意係今日無名劍指數報22500左右, 而前日係報22900, 即係如果再升下一個目標可能係22900, 同萬丈神劍指數目標22800 - 23000 吻合。 預期明日向好多。 

昨日都提過好多個股都可以先多等一兩日, 結果今日700, 內房, 電訊, 石油都反彈, 可以再hold一陣, 創業板雖然做低位, 但有部份細股轉强, 有炒味, 所以無名都出左D推介, 但只合高風險會友。 

今日未有voice blog, 因為攪緊Youtube, 初步成功左, 希望盡快可以出街。

538留意佢, 一反彈可能要追, 我睇唔晒咁多, 唔該幫手!

無名劍  

2014年4月7日 星期一

20140407 無名講股記錄

20140407 無名在facebook 講股記錄    : 

700真係破左500, 真係好夠薑可以等博佢上返黎, 否則要考慮止蝕。

星期五voice blog 講今週初可能較差, 或見22300, 今日低開, 低位22326. 宜再等同守止蝕。 

175之前講可能造底, 今日一個月高, 慢慢上向好!

創業板五日低, 買左細股要小心!

Soros 兄隻盈喜股76爆上, 若買最好等回返D!

1399只合高風險會友, 在0.8可試,0.7-0.75止蝕, 高風險。

恒指若唔破22000, 都重有可能上返。 明日有機會低D, 轉機睇星期二三會唔會反彈。破22000, 中線有轉壞危機,出入都要小心!

無名劍個podcast 上左榜第三位.......只係investment category裏面啫! 

但係大家已經幫我打低左好多做左好耐嘅鬼佬! 呢度只係post左兩集咋! 勁!多謝大家! (∩_∩)

無名劍

20140404 無名講股記錄

20140404 無名在facebook 講股記錄    : 

2309 琴日叫0.15 入, 最低到0.152, 現在上緊!可執 10%先但未完!

700在520 水平可小注call.

941終於到左無名上次比個目標72, 等下個目標75. BTW, 941 有D野! voice blog 先講!(∩_∩)

123 起步!

883 唔死得, 又上返黎!

398 慢慢上緊, 未完!

星期三無名咁講 : 但由於市場超升嚴重, 所以回調壓力大, 估計在三日內應有明顯回調。

今日就係第三日, 低開向下,現時陰燭, 破左6支連續上移嘅陰陽燭上升通道。

580 昨日講過, 琴日升, 今日回返去無名講個位,重可以考慮,未完。

無名呢幾日又講萬丈神劍22800-23000, 同天地合一劍23500 - 24000, 星期三又話三日內明顯回調, 都好亂同有conflict. 

無名想講解下, 呢個係我分析方法, 上面講緊唔同時段, 2113x 之後一日我話做短底可入貨, 之後21800講可以call, 到22500, 萬丈神劍調高到22800-23000係講中線, 之後到22700回, 同日星期三講三日內回調,今日破幾日短線升軌 , 而琴日講天地合一劍係講較長線今轉個頂位可能性。 所以係講緊唔同時間可能發生嘅事。 希望大家明白。 (∩_∩)

665講果日咁啱講QDII, 今日升左上4.5, 有貨可一路推高止蝕, 或以4.5-4.7作止賺目標鎖住利潤。

下週初個市可能回調壓力還在, 或可到22100-22300. 若唔破22000, 中線未變壞。

無名劍

無名講股英雄會 Voice Blog - 第六集

無名講股英雄會 Voice Blog - 第六集 (20130407)

在此download :

nonamesword.podomatic.com/

內容 :

1. 大市/個股分析
2. 火速修正
  - 入Google 靠權貴?
  - Apple好唔好買?
  - 科網到盡頭?
3. 股票是什麼 - 無字天書
4. 做個醒散戶 - 第六招 (早輸早享受) 

多謝收聽!歡迎意見! 多Share fan page :

www.facebook.com/nonamesword

無名劍

2014年4月5日 星期六

無名講股英雄會 voice blog - 第五集

 無名講股英雄會 Voice Blog - 第五集 (20130404)

在此download : 

nonamesword.podomatic.com/

20140404 內容 :

1. 開會以來 > 群體智慧
2. 無名好dump 
3. 大市/個股分析 + 劍仔點分
4. 759 - 蟻vs象 + 林生打巷戰!
5. 股票是什麼 - 萬人壁球場
6. 做個醒散戶 - 第四招 (唔買唔會輸) , 第五招 (寧買當頭起) 

多謝收聽!歡迎意見! 多Share fan page :

www.facebook.com/nonamesword


無名劍

2014年4月3日 星期四

無名出左個 Podcast!

可以在此download  : 

nonamesword.podomatic.com/

無名劍

20140403 無名講股記錄

2014年4月3日 facebook 講股記錄 如下 :

914 太强, 重未回!

2309回, 未入等0.15, 入左可等, 未完。

謝Soros 兄, 580 受得起風險可試0.7 -73短炒, 0.65止蝕。高風險。

琴日voice blog 話零售板塊回暖, 398近1.95可試, 1.8-85止蝕。

759買左就等, 未買自己諗。

昨日voice blog 講過幾隻內房都造好, 2007都可考慮,3.5樓下最好, 3止蝕。

大鑊! 無名用天地合一劍一量, 指向23500-24000.

天地合一劍係用黎量度天地距離, 即係指天篤地, 用黎計算最盡可以去到邊, 無名一向唔鐘意講太遠, 呢個數雖然係純數學計算出黎嘅結果, 但見咁, 都想講聲比大家知, 有咁可能,到唔到不可以現在講, 但無名會一步步跟進。

今日無名劍指數指向23200, 劍勢指數過70%, 個市有力唔洗講, 但劍勢指數一日比一日高, 個市嘅回調壓力會增加,其實呢兩日高開低收其實係回調嘅現象, 不過癲瘋指數未算太高, 即係高位未見。

無名劍

20140402 無名講股記錄

2014年4月2日 facebook 講股記錄 如下 :

之前講嘅萬丈神劍指數上限22500已破, 現在上調萬丈神劍指數目標到22800-23000. 但由於市場超升嚴重, 所以回調壓力大, 估計在三日內應有明顯回調。

992 上9, 一個月高! 記唔記得大行唱淡破8時無名講 : 你同我定, 大行同傻仔送錢你洗!

993我睇見佢想死, 無名在佢13 時(即現在1.3) 叫過入!

941琴日71.9, 同無名目標72近, 現在要回下, 但中線可能未完。

883唔多升, 11.8可走左先, 等回再諗。

2309 受得起風險可考慮0.13-14 試, 0.12 止蝕, 高風險!

資金重返內房板塊, 3900在9蚊頭可試, 8.0-8.5走。

123都係, 1.6-65可試, 1.5止蝕。

重有1224, 1.7-75可試, 1.65止蝕。

Facebook 無名講過好正, 在60頭可試, 短線50止蝕。 長線有持貨力可長揸。今日voice blog 會講點解。

665海通在4蚊頭可考慮, 3.5 止蝕。

6881銀河應該有賺, 可換碼去665海通

無名劍

大鑊! 天地合一劍指向23500-24000. 

大鑊! 無名用天地合一劍一量, 指向23500-24000.

天地合一劍係用黎量度天地距離, 即係指天篤地, 用黎計算最盡可以去到邊, 無名一向唔鐘意講太遠, 呢個數雖然係純數學計算出黎嘅結果, 但見咁, 都想講聲比大家知, 有咁可能,到唔到不可以現在講, 但無名會一步步跟進。

今日無名劍指數指向23200, 劍勢指數過70%, 個市有力唔洗講, 但劍勢指數一日比一日高, 個市嘅回調壓力會增加,其實呢兩日高開低收其實係回調嘅現象, 不過癲瘋指數未算太高, 即係高位未見。

無名劍

2014年4月2日 星期三

無名講股英雄會 Voice Blog - 第四集


 無名講股英雄會 Voice Blog - 第四集 (20130402)

在此download :


nonamesword.podomatic.com/


內容 :

1. 多謝大家
2. 小驚喜大得著 

3.大市回顧
4. 個股分享

5. IT進化論 - Internet Age 2 上網落網
6. 股票是什麼?
7. 做個醒散戶 - 第二, 三招
8. IQ題

多謝收聽!歡迎意見! 多Share fan page:

www.facebook.com/nonamesword

無名劍