2014年10月20日 星期一

今週跌市個謎底原來係咁!

無名之前出過post 講星期二三四可能係跌市,最早係一星期前已經咁講。 

noname-stock.blogspot.hk/2014/10/blog-post_19.html?m=0

無名一直唔sure 同唔知點會咁跌,但為左忠於自己嘅預測同對睇開無名預測嘅朋友負責,唔太合理都照講。 

原來個謎底係旺角戒嚴.......

http://s.appledaily.com/realtime/a.php?i=20141020&s=6996647&a=53039722

啱啱先出完篇文講警棍暴力,希望大家撤退, 唔好有損傷!

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

警隊要為警棍暴力負責!

hk.apple.appledaily.com/realtime/news/20141019/53035405


hk.dv.nextmedia.com/actionnews/hit/20141020/18905947/20053992

無名好似無講過,其實無名唔止係股痴,重係個武痴!講到呢度你地一定攪錯,攪錯左個"痴"同個"聖"字, 如講情痴同情聖嘅分別你一定明。武痴係指好愛好武術,但唔一定係好叻。 無名學過功夫,但做野忙,練嘅時間太少,所以唯有"研究", 無名係會睇書甚至Youtube "學功夫",  所以你會見無名用武術黎講股,基本上覺得股武相通。 

講咁多都係想講警隊用警棍唔止錯,重好屎,好好笑,重好火滾,無名好有理由懷疑好多人係唔識用警棍,基本上棍有兵器之皇之稱,因為佢係最原始最簡單嘅武器,自古已有,簡單而千變萬化, 但警隊用棍手法實在笑死人同想打死人, 大部份警員都會舉起手肘將警棍放左膊頭上, 見人就從上而下騰條"火文"豬肉式打仔咁打, 無名真係睇到眼都突埋!因為無名無想過警棍係咁用。問題在於 : 

1. 咁用棍係想用最長揮動距離去加强力量,咁做無錯......如果你係個師奶,唔夠力,但實質上用單棍係應該放在前面做防守式, 再用腕力臂力去短距離發力就夠,咁樣先係攻守兼備同埋可以打得最快。佢地個放在膊頭嘅姿勢,唔止錯,重會死人,放左膊頭,其實令防守距離拉遠,如果對手埋身快,其實係可以入佢位托手"爭",  呢種手法並非一個用武者嘅做法,可以講佢地侮辱左支棍。 

2. 只有兩種情况應該咁做,一就係你係師奶,你唔夠力,無計,要咁"拉弓",  但差人都一定體力,根本唔需要,第二種係你要打一個已受制嘅敵人,明知佢無還手力,你點打都得,呢種係用刑嘅方法,目的係重創對方。 為左一野仆死你!

3.咁下個問題就黎,警察唔會唔夠力,面對嘅又唔係有武器又無還手攻擊嘅示威者,點解要咁樣由上而下打,大家要知道,一支警棍咁由上而下打出黎嘅力,我好肯定比仆頭黨用磚頭打重重手!如果用磚頭仆頭可以告謀殺, 咁警隊其實一直做緊可能令人致命行為。警隊其實有指引係唔好打頭同頸,但眼見警察好多都係咁做!警隊使用緊唔係武力,而係除時可以攞命嘅暴力! 武者止戈為武, 佢地一無受到威脅,二唔止係防衛同驅趕, 三其實係要用暴力令人恐懼!實為武者之恥!

警察已經有支棍,有盾牌, 有著好硬嘅boot,  重咁多人,示威者又無攻擊你,又無武器, 你怕咩啫? 其實佢地打橫掃,已經可以驅散人群, 如果有人真係違法,你咪拉佢囉,而唔應該係咪都打,但眼見佢地係"為打而打"!即係我唔鐘意就打,甚至隨時可以攞你命都係合法。

呢種行為實在令人髮指!如果有示威者在無攻擊警察之下比警棍打死或受傷,警方要為不合理同不適當使用警棍未判罪先行刑嘅暴力行為負全責。


無名劍
www.facebook.com/nonamesword


2014年10月19日 星期日

觀圖論政!

圖表中有時係同經濟甚至政治掛鉤,無名之前預測星期二三四股市可能較差,唔知啱唔啱, 因為數據上混亂到前所未見,即係一係升死,一係跌死。 

若果真係跌,除左股市要小心外,佔領行動嘅朋友就要小心!無名怕係有大形流血事件出現!

類似情况在日本311 地震前出現過,無名在2011年3月10日若23800 叫沽,一路沽到破22200. 有一日單日跌1100 點,但之前無人信。 

但係,我唔希望今次係咁,錯左,會談有進展爆上重好! 

finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=13987402&extra=&page=18








無名劍
www.facebook.com/nonamesword




2014年10月17日 星期五

下週真係"大鑊"!

今日實在唔識分自己講得啱唔啱, 唯一啱係上升同下跌力同時出現,唔好過夜,重有係chok.  

結果早市高開得3點, 同全明好chok,  另外話午市好過早市,午市都算升多,但早晨頭段就抽上高位, 而高位又過混劍指數23150 差2 點。 尾市話回,回左D又升返,但最尾又急插。 

所以我唔識分。 但唔緊要啦,其實如果有跟開,無名差唔多四日都中,應該幾好收獲啦!

下週精彩,因為好大鑊, 係真正係一隻好大嘅鑊, 即係中間係凹落去。 星期一高,但星期二三四就大鑊,星期五抽返上黎! 可能有D股災味! 有D似今日張圖咁上下。

無名劍
www.facebook.com/nonamesword


2014年10月14日 星期二

全球十月戒嚴!

無名好耐無出post, 出得當然係覺得有D野!

無名上週講過今週係反覆,結果星期一已經應左單日來回500 點, 但未講星期三四五。預期明日星期三好,但未必有今日咁好力,星期四比星期三差,而星期五可能插。

全週高可能在星期三或四, 而星期三可能性高D. 

而更重要係下星期一到三,可能出現兩個兩邊嘅大單邊市。 數據上係異常咁亂, 就如之前講癲瘋指數超高一樣未見過, 有可能係星期一大升,星期二三大插, 要再確定。

無名九月講過十月兵臨城下, 同埋美股天國近了,結果美股入十月係弱勢,而跌勢只係開始,下跌空間重有好多,恒指九月尾已經大鑊, 跟住又彈,但無名劍成set 指數黎睇都顯示今個月唔係正常咁走,所以唔好用正常邏輯諗見底未,又唔好輕易相信因為"互講通"可以大爆升,無名嘅解讀係除非好有力嘅升穿,否則可能係大形下降軌中嘅波動。

唔識玩睇唔通應減持或離場,識期權可以擺爆邊陣。全球十月戒嚴!

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

2014年10月2日 星期四

萬劍歸宗在香江! Cloud Movement 的力量!

現在係零晨四點幾, 無名在添馬對出公園一個人訓左係石階上。無名其實黎到無做過咩野,又唔係高潮時候,無得一齊唱天空海闊,無大聲叫口號,只係行下睇下,睇到大部份都係年青人(注:無名都唔係老,但心境已經唔年輕), 佢地大部份都好攰,可能撐左好多日,周地都可以訓到"冧"晒,男男女女都係咁,睇住佢地"忘我"嘅睡姿,心裏面覺得好安慰,無名一直都討厭人講香港年青人係廢青,覺得只係社會環境富裕左,年青人由細就咩都有,人變得唔識分享,個人主意强左,無咁識體諒同同情人,坐車讓座比人都變得小見,但無名相信每個年代都有好人,今次運動證明左佢地本質同上一代無太大分別,只係差一個機會引發出佢地本性良好嘅一面。 香港有希望,因為佢地無失去上一代獅子山下嘅精神,香港從來都係無咩資源,最重要資源就係人,上一代人就係今日香港成功嘅主要原素,佢地都有著同樣原素。 

武林傳說中,劍術到左最高境界就係萬劍歸宗,即係劍手嘅境界之高令到萬劍景仰,萬劍都聽命於佢,所以能夠以心籲劍,心意一動,即萬劍齊駒,今次呢個運動就好似萬劍歸宗咁,大家感應到一個呼喚,就萬劍齊駒咁指向敵人,每個寂寂無名嘅人都攞出左埋藏左係佢地心裏面果把劍,每個寂寂無名嘅人都變成左無名英雄攞出左佢地心中嘅無名劍, 無名劍呢個筆名背後嘅意思就係咁,呢把劍代人左人心目中嘅正義,理想同追求,只要你肯攞出黎,每把本來無名嘅劍都會變成一把名劍。由於今次運動都係民間自發,完全唔係一個團體或人所安排,所以可以講係無劍法可言,正正好似太極拳咁無招勝有招,一切決定同行動都係由每個個人隨心中意願咁做出黎,得出黎竟然比有組織嘅運動更好。又由於咁無組織化,彈性同靈活度都奇高,就好似海浪一樣無形無狀,所以警方都唔知可以點打。警方一打,你就散,警方一退,你又聚返埋,變左無處不在,處處都在,又可以講係Cloud Movement, 就如千萬部小形電腦連成網絡嘅運算速度,遠超過世上任可一部超級電腦。又令我想起阿凡達最後一幕反敗為勝咁, 係最重要關頭, D動物受到大自然呼喚,自動咁出黎保衛返個森林,實在妙不可言!

無名再次多謝每一位為保衛香港未來而出過力嘅香港人!

寫下停下,寫完已經天光,要返屋企先!

無名劍
www.facebook.com/nonamesword