2014年10月2日 星期四

萬劍歸宗在香江! Cloud Movement 的力量!

現在係零晨四點幾, 無名在添馬對出公園一個人訓左係石階上。無名其實黎到無做過咩野,又唔係高潮時候,無得一齊唱天空海闊,無大聲叫口號,只係行下睇下,睇到大部份都係年青人(注:無名都唔係老,但心境已經唔年輕), 佢地大部份都好攰,可能撐左好多日,周地都可以訓到"冧"晒,男男女女都係咁,睇住佢地"忘我"嘅睡姿,心裏面覺得好安慰,無名一直都討厭人講香港年青人係廢青,覺得只係社會環境富裕左,年青人由細就咩都有,人變得唔識分享,個人主意强左,無咁識體諒同同情人,坐車讓座比人都變得小見,但無名相信每個年代都有好人,今次運動證明左佢地本質同上一代無太大分別,只係差一個機會引發出佢地本性良好嘅一面。 香港有希望,因為佢地無失去上一代獅子山下嘅精神,香港從來都係無咩資源,最重要資源就係人,上一代人就係今日香港成功嘅主要原素,佢地都有著同樣原素。 

武林傳說中,劍術到左最高境界就係萬劍歸宗,即係劍手嘅境界之高令到萬劍景仰,萬劍都聽命於佢,所以能夠以心籲劍,心意一動,即萬劍齊駒,今次呢個運動就好似萬劍歸宗咁,大家感應到一個呼喚,就萬劍齊駒咁指向敵人,每個寂寂無名嘅人都攞出左埋藏左係佢地心裏面果把劍,每個寂寂無名嘅人都變成左無名英雄攞出左佢地心中嘅無名劍, 無名劍呢個筆名背後嘅意思就係咁,呢把劍代人左人心目中嘅正義,理想同追求,只要你肯攞出黎,每把本來無名嘅劍都會變成一把名劍。由於今次運動都係民間自發,完全唔係一個團體或人所安排,所以可以講係無劍法可言,正正好似太極拳咁無招勝有招,一切決定同行動都係由每個個人隨心中意願咁做出黎,得出黎竟然比有組織嘅運動更好。又由於咁無組織化,彈性同靈活度都奇高,就好似海浪一樣無形無狀,所以警方都唔知可以點打。警方一打,你就散,警方一退,你又聚返埋,變左無處不在,處處都在,又可以講係Cloud Movement, 就如千萬部小形電腦連成網絡嘅運算速度,遠超過世上任可一部超級電腦。又令我想起阿凡達最後一幕反敗為勝咁, 係最重要關頭, D動物受到大自然呼喚,自動咁出黎保衛返個森林,實在妙不可言!

無名再次多謝每一位為保衛香港未來而出過力嘅香港人!

寫下停下,寫完已經天光,要返屋企先!

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言