2015年9月11日 星期五

回頭是岸嘅無知師奶!

無名最近收到唔少類似嘅PM, 你可以話無名老作, 但事實無名有好多咁嘅PM, 同埋無名係咪老作屈人嘅人,睇得無名耐嘅都應該知。 

呢個係無名一直要繼續講嘅原因,原因唔係因為佢錯,錯左累人輸錢,無名在網上只媽兩種人 :

1. 錯左唔認,教人有前無後打死把就,不顧受眾風險,叫人大手轟入,all in,  當底褲,但錯左就只顧面子死撐。

2. 蝦蝦霸霸欺凌弱小!

呢位就係第一種,為求出位攞威,下下叫人屙煙(唔好話無,大把人cap 晒圖咖啦) !"啱"左就大大聲認叻,錯左就魔術手牛熊互換,唔只當無輸,重相反話有得執(但輸死果D就無講,或者又唔見左), 其實無名真係唔明點解可以咁幼稚,之前叫人破208xx 屙煙熊,大彈市果日同之前都講緊自己有熊(不過屙煙熊數目就自動會減到絕種咁) , 大市大彈之後就話自己call 左重升100%.  其實盲嘅都知睇錯市啦! 做咩做D咁幼稚嘅白痴野黎厄班豬,重要厄埋自己啫? 

班豬只係未開腦,所以未想像過咁多人睇都可以咁無料啫! 你係咪無料? 睇你夠唔夠薑接無名一招咪知囉,講咁多廢話有鬼用咩?無名是但揾個記錄比係試下破,破到一個都當你贏晒好未? 

下面呢個網友就兩日輸左七萬。無名最喜歡佢講一句"回頭是岸嘅無知師奶"

無知唔緊要,師奶更唔緊要, 回頭是岸最緊要! 

原文如下 : 

********************************

你好呀無名大師,小妹不才係個c9想學投資穩番多少買餸錢,之前一直睇開譚生的。因衰貪心冇技術分析,次次跟佢都輸,本來都開始唔跟佢,當睇花生,但今次真係玩大左,次次見佢講到實牙實齒一貪心都會奶野,2日買2次,每次半個鐘就到止蝕位,total輸70k. 其實星期一我有跟師尊入牛,不過信心不夠,星期二係佢爆之前5分鐘放左,尋日早上少追牛,其實都cover 到10k ,不過都係放早左(唸住到22000)會回一回,走牛入熊點之仲死多2錢重。

其實我發呢個信息俾你係想多謝你,雖然我依家都係蝕緊,不過好彩有你比嘅意見我唔使蝕咁多,睇咗你都有成一個月,不過因為自己有時唔係太識理解你嘅文章,一路處於觀望態度,但係見到呢個月你真係好準,雖然你冇譚生更新得甘足,但係你對大市嘅睇法實在係十分之獨到。而家我每1,3,5都會聽博古通今。

錢輸咗我相信會再搵得返,希望你唔好介意我呢個回頭是岸嘅無知師奶。

謝謝師尊!
******************************** 

無名劍
www.facebook.com/nonamesword 

沒有留言:

張貼留言