2015年9月30日 星期三

邊個有料? 好app 推介!

https://www.istarpicks.com/app/author

想知專業股評人幾有料? 睇呢個app,  計埋一週,一個月,三個月win rate 同回報。原來最勁果個都係7x% win rate 20% 回報。其實算好好,因為三個月前就係無名一路叫人見高減持同講全球跌市論嘅開始,所以你應該明點解無名呢幾個月都好少叫人買股啦! 

因為咁嘅市真係專家同基金經理都玩死,大部份win rate 係低過 50%,  信個銀可以重好D. 所以無名話唔做反而可以贏,Dixon 都可以贏基金經理就係咁解! 

如果能夠加埋可某人D睇市記錄就正囉!淨係呢兩日,星期五 209 牛過夜。星期二又5恒熊,尋日殺完隻牛,今日就破上返 209, 準到無朋友!


無名劍 
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言