2015年9月15日 星期二

知唔知隻馬比隻豬話佢肥騰騰跑得好慢係好hurt咖?

今日有人話輸270 點, 無名要講清楚 :

1. 無名無可能日日中,重要即日講即日中,係無可能。都話何鴻燊都唔可以控制每舖開大定細,無名呢預測只係預測,係跟據計數同經驗嘅預測,唔係預言,唔係聖經,講左就一定實現。 如果要一定中,呢度唔啱你,無名講得最多係股無必勝,自己執生,咁唔係唔負責任,相反係叫你對自己負返自己作為投資者嘅責任,即係要有自己想考,如果唔識思考,咁我覺得唔應該投資/投機。

2. 無名有錯必認,今朝開市講先回後升,啱左,但尾市無高,錯左,錯左無名有出黎認,又有講可以升係遲左黎,結果午市再有升一D到 2156x, 無名其實係在錯嘅時候比緊位你走。 如果開市call, 可以有100 幾點執,但如果回,你就要諗走唔走,如果由賺變蝕都唔走,咁係邊個問題?

3. 無名有講瑩劍, 瑩劍有時即日到,有時第日,亦到可以唔到,瑩劍係上升目標,即係升輻有可能到呢個位,但如果你見到唔對路,如今朝尾無高位,就唔應該當一定到(其實幾時都係). 就算到,都可以遲,當然有無可能下午到?唔可以話無,咁你作為投資/投機者就要諗,如果瑩劍有機會到,我願意比幾多點成本(止蝕位) 去等。 無名從無講過睇住無名嘅目標永遠唔好止蝕。

4. 分中劍日日比,日日都講要睇住,你估無名口痕呀? 分中劍係最最最簡單分好淡嘅工具,即係如果你咩都唔識,都要睇住佢黎做trade, 即係每到呢個位都要用下個腦,呢個係 decision point, 叫你做decision. 如午市低位升上21500, 無名話磨劍,小心回, 結果真係回, 呢D就係decision, 如果你call 左回到21500, 即係要諗下會唔會再跌,重等唔等。但好笑在無名話小心回之後, 又有太空人黎講話無名咁講即係升同跌都一定中,因為朝早講過升,呢個邏輯即係話"你講左一個方向,就唔可以改", 又即係講個市唔可以有回調,一定要直升一樣,大佬呀,求下D豬唔好再用D豬腦邏輯黎challenge 我好唔好? 我午市係講緊即時,幾分鐘就跌,結果都中, 今朝講嘅係今日分析,你連時間都唔識分,就不如收下把口啦? 知唔知隻馬比隻豬話佢肥騰騰跑得好慢係好hurt咖?

5. 圖中用左分中劍講解左點做trade, 當你盲嘅,今日只係識call(因為無名話今日好,瑩劍21840,21890) , 重要只識在 21500開call, 而今日無名嘅預測唔啱晒,瑩劍無到, 你其實都有兩個機會可以賺 100 點同 60 點, 而蝕就係最多21500 - 21418 = 92 點, 當你豬到兩次都一點都食唔到,而蝕就蝕到盡,都係 92 點, 算最最最差啦掛?在無名今日預測唔準嘅情況下,都係輸92點, 呢個就係分中劍嘅用處。 但唔好忘記,無名上週係全中,每日都平均200點或以上。

挑戰無名嘅人唔該先用下自己個豬腦先,好唔好?無名個腦嘅轉數真係唔係正常人咁咖!

再講清楚明日, 無名上星期講左星期三差,無名話過無講改,就係無改,即係維持係差,但尾市講明日早高午低,早高係指走勢同高低位,明日早市會好過午市,咁唔係改view, 亦唔係講兩邊,而係講事實,事實上無名個系統係睇到早好過午市,就係咁簡單,但明日全日係差,因為劍勢指數,同領先指標今日都轉差左,而形勢指數重係向上,但力度已兩日減弱,即大市短市回調力大,不過今日預測嘅一轉升,無出現,明早重可以有餘力,所以明早較好,明未?


無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言