2015年11月6日 星期五

無名劍形勢速遞 - 20151105

昨日出嘅post......

無名尋晚個形勢速遞最尾話"明日可能有回調力,所以就算唔太好,都唔會太差!"

結果今朝低開8點在23045, 最低去過22960, 跌約90點,最高23180, 升約130點,今日有跌算有D回,而升輻比跌輻大,都可以係算好,同尋日講可能有回調吻合,又同星期一股市圖像法話星期四好吻合,重有收市在 23051, 比前收市跌2點, 用開收位同前收市比,加埋都係差10點,咁係咪同"就算唔太好,都唔算太差"有D ‪#‎巧合‬ 呢? 又同之前試過嘅平中有跌嘅開收位都差幾點中間跌似唔似? 又一個巧合?

今日無名劍指數系統繼續向好,力度指數第一日回升,領先指標第二日向好,預示明日唔差,雖然無名劍指數系統雖然轉好,但係就總係覺得有D唔妥,可能無名過敏左D啦!

其他就 ‪#‎博股通金‬ 再講!

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言