2015年11月2日 星期一

無名劍形勢速遞 - 20151102

無名在上星期五同今朝都講過太極指數低可能有回彈, 結果今日先跌後彈上做DH 22605, 後再插新DL, 由於太極指數偏低未完,所以重有反彈力,同今朝講星期二三差,但星期二較有波動力係一致。 今日跌中有彈,同平中有跌一樣咁騎呢,又Bingo! ‪#‎只有價勢派做得到‬! 

無名劍指數系統繼續全面向下,但要留意係出現在向下裂口在 21800. 21800 唔代表一定到,因為無名劍指數係有可能在幾日內補回, 但係預示一個可能性同表示下跌力可能比較大, 相信咁樣嘅分析在第度唔會揾到,如果有請通知聲無名,因為網上有話無名咁準係因為有高手背後教路,無名都好想知邊個高手做到,而無名做到嘅一週前預測每日升跌亦都未見過,其實無名已經做到遠過一週嘅預測,只係無講,咁講唔係對其他高手有不敬或自大,每個高手都有自己一套,無名一樣做唔到其他高手嘅野,只係有人咁傳,無名有必要講清楚,無名做估市預測有五年, 在五年前已經可以做到3日內80%命中目標在 50點之內,從無靠過人背後教路,好心提點係有,但無名估市一路只用價勢派嘅方法,而價勢派亦從來無跟人,所以你揾唔到第個同價勢派一樣嘅分析。 

以下係五年前嘅記錄,要用電腦或desktop mode 開 : 

http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=13987402



無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言