2015年8月6日 星期四

如果你想做豬,無名都幫你唔到!

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=404238413104141&id=179569508904367&fs=0
圖在上面link 內。

各位英雄會友如果識聽無名講野嘅,呢排應該肥左唔少,上星期講今週星期一平(好淡交界,跌都唔驚), 星期二三好,四跌,你睇返日圖就會明, 今週論高低位比上週唔算好左。但論一週走勢,大概都係咁, 而星期三在博股通金都講左星期四可反手,主持朱子昭問好唔好put過夜,無名話過夜睇自己功啦,保守可第朝先,因為星期四開市位唔太低,結果夜期係有抽高(所以睇自己功夫), 第朝有高開少少,但一開就係DH全日跌,所以第朝做都啱左。 

之前有人話無名D野會危害一般投資者,無名要講多次,指數期指期權都唔係投資,係投機,係賭博,可以輸晒同輸突,所以一定係唔啱投資者。但無名D野係咪好難理解呢? 其實無名係可以講得好淺白,一句"今日見低call" 有幾難,好多人其實都唔想用腦,希望無名一句講升定跌,佢就以為好似"咁"機咁攞錢,無名其實係想比返一個炒家做返炒家最基本要做嘅野佢自己,就係要有自我思考,同自己負責,無名唔想教豬食豬潲,更有話無名中就攞黎歌頌自己,輸就叫人自己負責, 其實無名係輸贏都叫人自己負責。 

重有更重要嘅係,如果有眼嘅睇返條分中劍24500, 睇下高低位,無名上星期期結前已經講左,若24000 唔破都有可能上返25000, 基本上只要在24500 之上put,  之下call,  都係有機會贏,劇本一星期前比左,但唔係食殘廢餐,要出D力,用下腦。 

如果你想做豬,無名都幫你唔到! 

無名劍  
wwe.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言