2015年8月19日 星期三

落葉飛花皆可成劍,草木皆兵矣!

無名今朝又做show,  原因唔係為左晒野,只係有人煩無名!無名在開市頭50分鐘捉左五個轉角位 : 

第一個 : 星期五講過星期二比星期一好,恒指高開142點在 23956, 無名話"今朝係有升有跌"

第二個 : 恒指五分中急插到DL23875, 無名cap 圖23878, 高三點

第三個 : 五分鐘升上第一DH 23992, 比生線低 8點回,生線一早比左

第四個 : 無名cap圖23942, 恒指之後反彈上第二DH 24024

第五個 : DH 後五分鐘內,再cap 圖 約 2399X. 之後一路跌, 之後跌到23810 平put,  平put 時同 23810 同一分鐘, 亦係短暫DL. 

在23810反左手call,  post 出黎可執2000幾但無執,之後再跌,輸2000 平, 但扣返11點手術費即2200, 其實無名在指數上係高一點平。因為無賺所以最後一轉唔計。

今朝比嘅三個位 24000, 23800, 23500, 全部中晒,呢幾日叫左唔好買股,單講左隻547話有異動,兩日跌市升左20% . 呢D婆毑數都費時同你計,單係計頭五個,50分鐘做五個轉角位,唔係話好勁,但做出黎係比人睇下無名在股市必勝法所講嘅 : "落葉飛花皆可成劍,草木皆兵矣!" 到底係咩?! 

唔明點解重要揾無名比,其實如果你係勁,無名一眼就知,做咩要煩我? 

無名自小學已知世上無人可比,只會同昨日嘅自己比! 

如果要比,先試下呢個50分鐘五個轉角位攞張ticket先啦!咪煩我好唔好?








無名劍
www.facebook.com/nonamesword




沒有留言:

張貼留言