2015年8月6日 星期四

與楊元慶的對話!

無名約兩年前有一次遇到聯想老總楊元慶,同佢有以下對話 : 

無名 : 楊總,我希望你帶領聯想做全球手機的第一!

楊總 : 是嗎?

無名:要做得比三星好就夠。

楊總 : 我們現在還不夠好嗎?

無名 : 還差一點,比三星好一點就夠。

以上係真實對話,唔係謎語,唔係笑話,無名亦無痴左,係同真正992 嘅CEO 楊元慶咁講過。細節,原因,點識唔洗問,因為唔想講。 

結果,一年幾後未睇聯想手機有突破,跟住佢手機部老總走左(傳比人請走),  跟住見到華維出左呢隻野 : 

m.eprice.com.hk/pad/talk/4472/67961/

最大問題係無名想買呢隻大牛龜,以無名買果隻手機升果隻嘅往績,無名可以宣報聯想手機輸左(最少暫時係),  聯想要贏要追得好辛苦。Motorola 收購後未見產品有突破,呢個係好大問題。

而電腦方面,Thinkpad 為左減成本,造功同質量差左,相反Dell 就靚仔左形左細左薄左,隻XPS13 唔錯,應該會贏唔少,所以無名好武斷咁斷估推斷 Lenovo PC 將個跌share, 全球個人電腦第一可能不保,其實重有一個更重要嘅原因,無名以前都唔信呢個原因可以咁準,原來無名係有種特異功能,不過唔講得,你就當無名痴根吧啦! 

所以維持唔彈唔洗理,不過佢係咪就咁就死得呢,又唔係,故事唔係咁簡單,下次再講!

無名劍
www.facebook.com/nonamesword


沒有留言:

張貼留言