2016年8月3日 星期三

無名劍形勢速遞 之 奧運後變 20160801!

Post 於8月2日在Super Hero 無名劍 facebook......

無名比班廢人投訴,又玩要無名改名呢D下九流招數,以前玩過一次,又咪揾返掂。會難得到無名咩? 轉頭改過個名叫Super Hero 無名劍重形仔,又寫過,會阻得到無名咩? 呢D唔夠人打就放毒針嘅方法有如日本仔打唔贏霍元甲向佢落毒一樣卑鄙無恥!

但唔緊要,無名劍重係度 : www.facebook.com/supernonamesword 

無名上星期五係估星期一差,話圖雖然差,但下週唔一定全差或大插,要睇埋星期一清楚D, 結果星期一係彈, 先講今日錯D 乜 : 

1. 話星期一差但高開在22000 之上,就知錯晒! 

2. 午市話下午茶後好D, 15:18 做反彈,但彈得好少,同回到尾市。

今日啱乜 : 

1. 星期一開市話開在22000 之上,可能話差係錯左,要睇22000 守唔守, 22000 守則淡友唔好亂黎,結果一開就係DL, 22000無破。

2. 話早市中到尾段回,結果升到10:35 到DH, 開始回,一路回到早市收市。

3. 午市話中間到下午茶之前回,結果14:00 同14:36上兩次高位,14:36 後回,回到15:18 下午茶後有少彈,但就彈得好少。

無名劍指數系統係轉差左,形勢指數係多日黎第一日轉向下,同圖勢破升軌類似,但係覺得星期一咁升,係唔太正常,好有騎呢牛本色,同正常分析有別,所以無名估計可能重有餘力威多陣,最長可能係呢個星期,估市圖像法project 出黎係明日唔太差,但星期五可能比星期三差,重要位要睇22000, 同日元走勢,日元轉强到近101, 加埋上証回,美股18500 掉頭,都係大市回調先兆,估計可能會在下星期奧運開始後有明顯D 轉變,小心最差可以係2008 奧運嘅翻板!不過暫時未睇到又上次咁差,只係條件相似,時間又巧合,加埋騎呢牛變化莫測,真係要小心一步步睇!

今日本來會在DBC 陳政深主持嘅"贏在圖上"做嘉賓,但因為打風會延遲到下星期二 13:30 先開始。本來預左講一輻圖黎講一劍震神州同一綫勝股神點用,現在比大家睇下。

如果你覺得有人用下九流招數阻止無名出post 好卑鄙無恥,如果你相信邪不能勝正,就請你繼續支持{#我寫你share} 行動,同埋通知其他網友呢度揾到無名!因為下星期如果差都可以幾大鑊下!

Share = 支持!Share = 鼓勵!多謝!






Super Hero 無名劍
www.facebook.com/supernonamesword

沒有留言:

張貼留言