2016年5月17日 星期二

價值投資大笑話!

乜股神咁遲咖? 無名未拆細前已經講左有個浪升左N 倍,上年八月講埋會跌share,  走完一個cycle 先黎? 

問題就黎 : 

Apple 係美股史無前例嘅勁升股,唔算係"價值投資"咩?
Apple 由Steve 返黎到死後升左咁多個浪,股神唔知咩?
股神唔識科技?但周街賣緊講緊,Apple shop 多如McDonald, 師奶都知Apple 正啦,唔識科技都有眼睇掛?
就算真係唔識,股神無人幫佢分析咩? 
就算無人分析,你估佢揾Steve 問下,Steve 會唔會叫佢唔好買呢? 
價值投資掌門人竟然會走失左美股最勁嘅價值投資股?算唔算係笑話呢?

結論係股神係神一般無人能及,但真係唔係神,價值投資所以勁並非價值投資法,而係股神嘅眼光,就如李小龍咁勁並非截拳道,而係李小龍本人,所以所謂價值投資法好似太極拳一樣,真正識嘅就張三丰,但事實上大部人都如公園阿伯一樣不堪一擊,所以大部份人講嘅價值投資法其實只係個大笑話。大家笑下就算啦!

如果股神夠薑,其實應該買Tesla.  因為時間上錯晒。


無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言