2016年2月22日 星期一

無名劍贏到痴根實錄!

呢個記錄發生在2月18日星期五,本來無名在星期一嘅估市圖像法預期星期三差,星期五好,目標19500, 結果星期三回,星期四升到19436 開始回,無名睇夜期唔妥就出左個咁嘅無名劍天氣報告 : 

"由於受癲瘋指數高壓脊影響,明日可能早市天氣較差,開市後温度可能下降,癲瘋寒流可能到下午1300-1400 減弱成一股熱帶氣旋,令氣温短暫回升。"

跟住早市頭段彈左一野過19342回,之後全日在劍聖密碼 19333 之下運行,一個bingo! 早市低位橫行到午市一開就彈,到1355到高位19329,又在劍聖密碼19333之下四點,時間同位都中,第二個bingo!

夜期再話 : 

2000 - 2100 左右較好

2130 - 2200 左右較差

點知兩個時段都中!即係四個bingo!

之前2315 答華Dee 講就黎升同2330後好,跟住出左支夜期最長陽燭,再升到2335到高位回,出埋第五同第六個bingo!

重有期指尾市收19339,在劍聖密碼之上6點,午市次高位又在19333啱啱好,午市買嘅金又中(星期三講左金升),  241當日升9%(又係前幾日講左)!

加埋已經唔知bingo 左幾多次!因為已經唔止贏到盡全場,直頭到贏到痴根!(記錄在圖內) 

P.S. 呢篇野其實唔止係為左認叻,因為都有試過估中好多次咁上下嘅,但寫出黎係比將來嘅吋友話無名唔清唔楚時可以自己睇下無名可以有幾清楚(如果無名鐘意的話), 同埋比揾無名挑戰嘅人,可以用黎參考下,攞返張入場券先再講!Kakaka! 








無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言